Akiben a mechanika és nem a technika az úr
Szöveges ítélet
Agyaltam rajta nem keveset, mielőtt megvettem. Jön a második gyermek, biztos hogy Ő az ideális családi szekér számomra? IGEN! Kell az érzelmi kötődés, mert anélkül az egész nem ér semmit, az olyan ember számára akinek nem csupán használati eszköz az autó, hanem élvezeti cikk. Én azzal áltatom magam ,hogy ilyen vagyok. Mielőtt megvettem majd minden ismerős, rokon fogta a fejét, gondolták rongyrázás egy 15 éves BMW. Bár ők tudják azt is ,hogy bérből és fizetésből élek. (vásárlás után a sajátomon kívűl még + két ismerős szerelő külön-külön is elismerően és megnyugtatóan bólogatott, az egyik látatlanban, mikor mondtam ,hogy mit sikerült beújítanom, ez 1 kicsit azért megnyugtatott)
Csendes vonzalomból nemesedtek szerelemmé a márka iránti érzelmeim. De nem vagyok elvakult fanatikus, hogy csak ő és senki más. Ha eszembe jut egy 156 Alfa fabetétes müszerfala hát a hormonjaim mindig hevesen kezdenek buzogni az biztos. Mint minden új kapcsolatnál, bennem is volt egy kis félsz, milyen lesz amikor már tényleg ismerjük egymást, és rejtett hibáink visszavonhatatlanul felszínre kerülnek. Hál´ Istennek szörnyűségek nem láttak napvilágot, ahogy a hibáknál írtam. Bár a gytrafókkal kicsit pechem volt, mert amikor vásárláskor kipróbáltuk azt a problémát nem produkálta, olyan volt mintha 1 henger időnként leállna minden előzmény nélkül, majd ugyanúgy visszajött, necces előzésekkor egy halk fohász mindig elhagyta ajkam. De a csere után, eltünt a probléma, selymesebb a hangja, a járása, de még a fogyasztása is. Nagyon tetszik benne a potenciál ha akarom szakít a gép, ha akarom 50-nel, 5-ikbe cirkálok. Nem értek egyet azzal a nézettel ,hogy egy BMW-vel nem lehet lassan menni. Számomra jó döntésnek bizonyult ameddig él a családban marad.
Ha úgy adja az Ég, hogy sok autóm lehet, más márkákat is kipróbálok, ha nem, maradok a bajor veséknél.
Hibalista
- gyújtótrafó, mind a hat (kettő volt rossz, de akkor már legyenek egyformák, a szakszervíz szerint tipus hiba) az első zárak, qplungtárcsa, vészvillogó kapcsoló.
- + a karbantartás:olajok,1 db csapágy, ékszíj, fékbetét...
Ide hordtam szervizbe
Hunyadi ´nagymester´ Attila, minden téren maximálisan meg vagyok vele még mindig elégedve.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
scmotorsport budaörsi reptér. Értenek hozzá, az áraik sem olyan veszélyesek, de a pontossággal mint a legtöbb szerelő hadilábon állnak.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 295000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | kadett 1.4 LS | Következő autója? | 15 éves M3-as,vagy kocka 7-es |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
