A Traktor (!).
Szöveges ítélet
Szép, nagy, kényelmes, hazai viszonylatban kemény futómű. Még most is komoly presztizzsel bir, nem lett belőle tömegautó. Árához és korához viszonyitva komoly technika van benne, amely azonban rendszeres időnként le is teszi a lantot.
Hibalista
- Első fékbetét 14.000 Ft (Textar), Elektromos adagoló felújitás 35.000 Ft, Üzemanyagpumpa csere 30.000 Ft (számla nélkül), Elöl, alsó és felsö lengőkarok cserélve kb.: 17.000 Ft / db, (ez 4 darab),Hátul nagy szilentek cserélve kb.: 6500 Ft / db. , Belső fűtés keringető szivattyú 10.000 Ft (bontóból), + szerelési dijak !
Ide hordtam szervizbe
A motorikus hibával csak szakszervizhez fordultam. Ez nem lada, ezért semmi nemű házi kókányolást nem ajánlok, mert az rövid időn belül megbosszúlja magát ! Aki nem hajlandó költeni az autó alap karbantartására sem, az messze kerülje el ezeket (E 34) a tipusokat !
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Figyelem ! A motor tipushibája, hogy "öreg korában" a negyedik henger porlasztója, amely "tüll" jeladós, ereszti a gázolajat. Ott szivárog ahol a porlasztóból kijön a vezeték. Egy ilyen alkatrész kb.50.000 Ft ! Ez alapban csak szigetelési probléma. Javitható de csak speciális ragasztó anyaggal ! Ajánlom a LOCTITE 598-at, ez egy hő és olajálló, fém ragasztó-tömitő, ára kb 4000 Ft (95 gramm). Mást nem érdemes használni (pl. FBS-t) mert a gázolaj és a magas hő gyorsan megeszi.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 280000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 525i (1983) | Következő autója? | 518i (E 34) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
