A királyn?
Szöveges ítélet
Én régebben szerettem bele a márkába. Igazából sokan nem is értik, viszont aki ült benne garantálom, hogy soha nem akar más autóba ülni. Abszolut megbízható, ha esetleg másként történik az azért van mert elhanyagolták. Semmi más receptje nincs ennek mint, hogy figyeljünk rá. Ja és nem kell rommá törni csak azért, hogy kiszedjünk bel?le egy kis pénzt. Utána meg eladni egy kilo kittel az elején merthogy „nehogymá, jó az a parasztnak” címmel elégedetten csettint a bunkója. Ja és nem csak kigyurt kopaszok autója. Gyakorlatilag a gyári adatok elegend?ek ahhoz, hogy ne is tuningold agyon az autót. A 12 szelepes 525i 170Le a 24 szelepes 192Le. Kérdem én? Nem elég ez ide? Innent?l kezdve a szépségre maradhat pénzed és ebben ez az autó nem marad el még a mostani autók mellett sem. Rengeteg szép dolgot tudsz rá venni amit?l iszonyatossá tud válni az autó.
Hibalista
- Mint minden autón a természetes kopásból származó dolgokat szerintem kár felsorolni hiszen a fék, futóm? és hozzá tartozó alkatrészek (lengéscsillapítók) a magyar utakon nem bírják sokáig. Viszont ha ezen kívül nézzük és rendszeresen karban van tartva ez az autó gyakorlatilag nem megy tönkre. Nálunk az a jó autó amire nem kell egy fillért sem költeni. Ez szerintem nevetséges hozzáállás. És egy 15 éves autótól nagyon szép teljesítmény amit tud produkálni.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 324d | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
