A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 525i24V 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A Bömbike

Szöveges ítélet

2002-ben sikerült rátalálnom hosszas keresgélés után. Fekete metál, fabetét, automata, hatalmas felnik, szép állapot, magyarországi üzembehelyezés. stb. Odafigyeltem minden típushibájára, nehogy belenyúljak vmibe, de ugy tunt minden rendben volt vele. Hazafele uton aztán egyszer csak elkezdett mozogni a hűtővíz hőfokjelzője, kezedett melegedni a víz, stb. Hazaértem, első szervíz- termosztát beragadt, amúgy semmi gond. kb 1 évig semmi gond, utána Jászberény mellett csatt, eltört a jobb hátsó féltengely kihajtásának fogaskereke- mint utóbb kiderült. Diffi csere, megjegyzem még kb 100 kilómétert mentem, nem hagyott az út szélén. Utána kisebb, idegesítő hibák, pl lengéscsillapító. Úgy voltam vele párban cserélem, mivel a két gyárit sokkallottam, utángyártottat vettem bele, így munkadíjjal együtt kijött a pár az egy darab gyárinak az ára alatt. Utána természetesen közel sem volt olyan a kocsi, szóval mindenki inkább a gyárit tetesse be, vagy legalább valami márkásabb cuccot. Egyszer egy szép napon aztán nyáron vizet találtam a motor alatt, a motor indításkor kb 20 másodpercig hörgött mintha le akarna állni, aztán kisimult, semmi gond nem volt vele. Ez még folytatódott pár napig mire rájöttem hogy valszeg hengerfej. Szervíz, gyanú beigazolódik, használt, bontott hengerfej 150, mintt kiderült eredetileg egy thermoelem vagy mi engedte el a vizet, ettől rottyant meg utána egyből a víz, repedt a hengerfej, állt be a vízsszivattyú, stb.

Egyébként nagyon szerettem, a kényelem, biztonságérzet, a feeling csodálatos. Nagyon megbízható volt a hibák mellett is, sosem hagyott az út szélén, olyan sem volt hogy esetleg kétszer kelljen indítóznom, stb. Sosem nyúztam, gyorsulgattam, brutálkodtam vele, mégis elég sok hibát produkált, a kisebb bosszantó dolgokat nem is mondom.(pl csikorog a fűtőventillátor, stb) A menetstabilitás páratlan, a fékek is hatásosak, ha nem ez az autóm lett volna kb 3x törtem volna össze (nem az én hibámból, hozzáteszem) Az egyik példa: egyirányú utca előttem tata jobbra index, parkolás, miközben húzódik le, én csorgok el mellette, amikor beáll, inkább meggondolja magát, se index, se körültekintés, nagy gáz, ,kis szerencse kormány fordít, elindul,a kocsim eleje az ő első kerekénél, mit csináljak? Kormány ránt, irány egy parkoló autó. Ha nem ezek a gumik és fékek vannak, nem is állok meg előtte. Kanyarban, mindennapi helyzetekben nagyon élveztem a 235-ös papucsokat, hátul 255-ös volt, egy élmény. Az optikáról nem beszélve... Sok-sok szempontot figyelembevéve kellett megváljak tőle, de nagyon fájó szívvel tettem, eddigi legjobb autóm volt. Sajna egyre inkább úgy látom hogy a kormány szépen lassan mindenkire ráerőszakolja hogy aki magyar, az járjon suzukival...... Az hogy a következő sarkon az adófizetőt kiskanállal szedik össze belőle, mert 50-el ütközött, lesz@rják nagy ívben. Ja igen, Mr Gyurcsány, a bőrborítású hátsó ülésről, az adófizetők pénzéből fizetett autójából könnyen beszél hogy jó az a kisautó. Egyszer bele is kéne ülni...Vagy venni egyet az asszonynak hogy azzal vigye a gyerekét erre-arra. Megnézném a képét mikor mikor a baleset után mutatnák neki a fekete fóliákat az út szélén hogy ott a család.

Az új rendszer szerint ha csak a garázsban állt volna egész évben, tehát 0 km!!! akkor a fenntartása 110.000 Ft (B5) Ha ehhez hozzádok esetleg egy műszakit, szervízt, zöld kártyát, ne adj isten néhány kilómétert is.... Szóval aki vásárlást tervez, így számoljon.

Hibalista

- Termosztát csere+szervíz, 25 eFt
- Olajszűrő fedél elrepedt, 10 eFt
- Differenciálmű törés, mindenestől 75 eFt
- Elülső lengéscsillapító csere 45 eFt- Nem gyári!
- Hengerfej repedés miatti cseréje a járulékos cserékkel össz kb 300 eFt
- Karosszériamunkák kb 60 eFt
-

Ide hordtam szervizbe

BMW márkaszervíz, Szeged, Napos út
Korrekt munka, pozitív hozzáállás, ügyfélközpontúság. A sötét oldal: drága- de melyik nem- A számlán volt néha egy-két izzócsere ami előtte is működött, de jattként még elment.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 360GLT Következő autója? Passz
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)