A BAJOR KIRÁLY!
Szöveges ítélet
A szerelem nem múlik alapon jött az újabb BMW. Régebben volt pár bajor a seggem alatt, E21, E28, E30, mindet imádtam.
Aztán túlléptem rajtuk mondván azért a pénzért fiatalabb autót is tudok venni. Ez így ment éveken keresztül autók jöttek mentek, különösebben nem érintett meg egyik sem. Tavaly aztán megint bepattant az ötlet. BMW! De mi? Azt tudtam hogy nagy és kombi, bocs TOURING, de E34 v E39?
Fórumozás, nézelődés után maradt az E34. Olcsón lehet venni, nem lesz rajta milliós bukta, mint az előző években használt autóimon. Alkatrész "fillérekért" a bontók televannak donorokkal. Hosszas keresgélés után vidéken sikerült találni egy jó állapban lévő példányt, 2003-ig svájci céges autó volt, majd itthon négy évig a mesebeli idős házaspáré volt az autó, akik természetesen halálra kímélték.
Szóval megvettem a törésmentes jó állapotú autót. Kis túlzással mondhatom az utóbbi években használt autóimban összesen nem volt annyi extra mint az E34-ben.
ÓÓÓh és az a HANG! Amikor finoman búg a hat henger. Ez már régóta hiányzott. Amikor benne ülök sokszor eszembe jut hogy mivel tudna többet adni egy pár millióval többe kerülő autó? Semmivel mert NEKEM nem kényelmesebb, nem felszereltebb, nem biztonságosabb, nem gazdaságosabb, nem szebb, stb.
max pár karcolással kevesebb van. Így túl 12 éven és 250000 ezer km-en is teljesen tompa az autó, selymes a sor hatos hangja, nem zörög semmi, ( na jó, macskakövön rezeg a dupla tető mechanikája) jó a futómű, finoman vált az autómata váltó, kemények az ülések, minden működik!
Összefoglalva imádnivaló az autó, még jó ideig élvezni fogom a szolgálatait.
Egy jótanács a leendő tulajoknak, Totalcar E34 fórum, kérdezni, kérdezni, kérdezni!
Kérdezi tőlem az idősebbik alkatrészes a Könyves K. Krt-i BMW szervízben,
Tudja miért ilyen ´drága´ az új alkatrész az E34-hez?
Mondom neki, hát régi sz.r és már nincs semmi hozzá ami meg van ahhoz meg bányagépek kellenek előszedni.
Nevet és azt mondja hogy az E34 a BMW legjobban sikerült modellje és mivel gyakorlatilag az első TÍZ ÉVBEN nem kellett hozzá alkatrészt eladni, természetesen kopó és karbantartó alkatrészeken kívül, így most magasabb árakon van a gyári alkatrész mint az újabb típusokhoz!
Hibalista
- Adagoló felújítás, beállítás 30000.-Huf.
-
- Vezető oldali ajtó kpzár motor csere, bontott 5000.- Huf.
-
- Bontott, komplett gyári vonóhorog, levehető, 3 kulcs, eredeti papirokkal, patent állapotban 15000.-Huf.
-
- Új ajtó diszlécek, löhárító koptatók, Wallistól, kb 40000.-Huf.
Ide hordtam szervizbe
E34 forum SZAKIJAI! Mindent tudnak az autóról!
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
KáK "KFT". Közeli ismerős, Kis műhely, Kis költség, Kitűnő munka.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Kangoo | Következő autója? | Mellé E30 318is/25 cabrio. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
