A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 540i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

540i KCA343 - a pokolban is V8!

Szöveges ítélet

2014-ben láttam meg használtautón a hírdetést miszerint eladó egy e34 BMW 540iA ami történetesen egy Magyar Driftbajnok utcai autója volt. Mivel ismerek pár versenyzőt beigazolódott, hogy az autó Radír tulajdona volt. Gyorsan leinfóztam tőle és azt mondta ennyi pénzért jó vétel lehet ( azthiszem 4-500 ezer ft volt ). Annyit tudott hozzátenni, hogy az autó amikor nála volt igen erős volt és volt alatta egy épített 40%-os sperr.

Pénteken felhívtam a kereskedőt akinek a telephelye Tatabányán volt és mondtam ,hogy kell az autó, de azt válaszolta csak hétfőn tudok menni érte. A leghosszabb 3 nap volt.

Hétfőn elmentem és alku nélkül elhoztam! A névreírás negyedéves biztosítással együtt közel 200ezer fr volt de ez sem érdekelt. Korábban volt egy e34 530i-m szintén v8 motoros és kéziváltós éppen ezért nagyon fáztam az autómata váltótól.

Ami innen következett az életem legszebb 2 éve volt. Az autót hétközben munkára használtam ( autóplályás fogyasztása normál tempónál 8-9 liter volt, városi vegyes 15 .
Ahogy eljött a péntek este kivittem az éjszakába és amit tudott az M60B40 motor azt el is kértem tőle! Fontos hozzátennem, hogy olajon kívül soha semmit nem kellett belevennem ( bár azt 8000km után mindig cseréltem és csakis MOTUL-t kapott ).

Produkált meglepő dolgokat. E34 M5 3.6 ellen 0-240 ig fejet mentem AUTOMATA VÁLTÓVAL!
0-100 mérve kereken 6mp volt.
A 2 év alatt megtanultam kezelni az automatával így bárhol biztonságosan tettem el keresztbe az autót és ugyan úgy váltogattam vele, mintha kézi váltó lenne.
Sajnos a körforgózás előtti gumi melegítések végül megölték a váltót és végleg vészprogramra állt. Idő közben a barátom autója (e34 m5 ) el lett adva így nem tudtam kivel autózni a városban, letettem a kertbe a V8-at mondván egyszer belerakom a kézi hatos váltót, kiveszem a nehéz bőrüléseket, megkapja a kagylót és folytatom amit eddig. Ő volt KCA343 (páran emlékezhetnek rá és a bulgár rendszámos M5-re).

Egy haveromnak adtam el rossz váltóval aki már birtokol 2db 540et.

Hibalista

- Autómata váltó ( részletes leírásban elmondom miért )

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? 735 Következő autója? 540
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)