A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 524TD 

Az ítélet értékelése
3,5(2 db)

524TD

Szöveges ítélet

Az autót 2003 februárjában vettem!Hirdetésben néztem 600ezerért akkoriban ez 1,1-1,2 milla körül mozgott mondjuk tudtam h mik lesznek a bajok mivel adagoló meg turbóhibás volt!Fekete színű 1990-es 524TD ugyanaz a motor mint az e28ba volt olyanom is!Volt benne 2x el.ablak,kp-i zár,szervó,ford.számmérő,légzsák,abs elég jól felszerelt volt!Mikor megvettem először kipolíroztam,szebb is lett tőle,meg vettem bele egy Mp3as rádiót!A futóművét nem kellett felújítani mert akitől vettem az felújította 2001ben szóval joformán minden új volt a futóműben!A motor 115lovas 222Nm-el ez nem gyenge főleg h egy régi technikás TD!Na hát turbo csere megtörtént egy bontott darabból vettem bele 35ezerért!Az jól is működött végig,de az adagoló az állandóan beszart mondjuk ezzel a hibával vettem is meg.Hetente beszart míg amikor már nálam volt fél éve kicseréltem egy másikra mert az elsőt állandóan csináltam ugyanúgy szar volt az autó csak füstölt és nem akart menni,de sajnos a 2. adagoló is elromlott és ezzel együtt az autó akkor hengerfejes is lett.Akkor meguntam a dolgot és vettem bele egy utángyártott adagolót meg kapott másik hengereket,hengerfejtömítést is ez összesen 90ezerbe megállt!Amúgy az autóra összesen 130ezer ft-os ráköltést kellett csinálni amire jó lett,szerencsémre a sok ismerőstől olcsóbban is szereztem bele cuccokat!NA de sokan már szarozzák ilyenkor a Bmw-t mert vesznek egy lestrapált autót amihez nemis értenek és az beszarik nekem is beszart 2 adagoló,meg hengerfejes lett mégis szerettem de a 3. adagolónál már tökéletes volt,meg mikor a hengerfej csere megtörtént.Visszatérve a témához az autó fékjei kitűnőek voltak mint egy átlagos BMW-é!!!A kasztni nem rohadt az alváznál,a sárvédőíveknél a csomagtartónál sehol!az e34-nél már jobban figyeltek a kasztnira meg az ezek után készült modellekre is mert pl az e30 vagy az e28 azok rohadtak rendesen bár minden törődés kérdése!Az autónak nagyon kényelmes beltere van,kényelmesen elfér 5 ember is,a csomagtartó is hatalmas 460Liter!Mikor a 3. adagoló volt már benne lazán vitte a 210et mikor a papíron végsebességnek 192km/h szerepelt na de nem hajtottam ennyivel áll csak egyszer próbáltam ki!Nem ez volt a fő autóm ezért amíg 2 évig nálam volt csak 11500km-t mentem vele többnyire hosszabb utazásokra használtam pl Ausztria,de még a 2 szar adagolóval sem hagyott sehol az út szélén!Az adagolójában az a jó hogy mechanikusan lehet rajta állítani,én rátekertem amennyire lehetett jobban is ment mondjuk többet is evett, de füstölt is akkor rendesen!A fogyasztása nálam 6,5-7,8 körül volt a 7,8-at azt 180körül eszi meg meg városban eszik ilyen körül bár volt olyan eljártam vele a városban 7Lter körül is szóval nagyon jól fogyaszt.Gyorsulása 12 másodperc körül volt 100ra jó adagolóval meg turbóval mikor megvettem mintha 40-50lóerő lett volna benne.A váltója pontos,jól kapcsolható a kuplungja is jó volt vmint a kormánymű sem klattyogott!Szerencsére ilyen gondjaim nem voltak vele pedig vételénél 180ezer Km volt benne meg már 13éves volt bár ha egy autó rendesen van gondozva akkor ezek az adatok semmik sztem!Én pl az autóimra mindig vigyáztam a legjobb olajat tettem bele és mindig a megfelelő km-nél volt az olajcsere ennél is így tettem bár az extulaj is szerencsére!Vettem rá egy alufelnit meg rátettem 525TDS feliratot bár nem az volt de nem érdekelt szép lett az autó,és tényleg a végén nagyon jól muzsikált!AZ alkatrész árak sztem nem drágák hozzá!Eladtam egy ismerősnek 2005 áprilisban azóta is megvan neki,nem rohad,jó az adagoló a váltó stb. a futóműve is jó és ő is megjegyezte hogy ezt az autót élvezet vezetni,énis imádtam hogy a kanyarokban is nagyon jó az úttartása!Ebben az évben pedig vettem egy e34 525i-t az teljesen más tészta de imádom azt is!Én ajánlom ezt az autót mindenkinek!

Hibalista

- turbo,adagoló meg egyszer hengerfejes lett

Ide hordtam szervizbe

én csináltam

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 180000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 11500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? sok autóm volt Következő autója? sok is lesz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)