A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1988-1997)

5 525ix 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

1,5 t vas + xDrive

Szöveges ítélet

A legjobb auto amit valaha vezettem, S mercit es jappan szarokat beleertve. Allando 4x4, 1600 kg, 192 LE, egyesben 80 a vege es csak 10 l-ert fogyaszt. A sebesseghatarokat betartva 8 l. Amiota feltettem a teligumit es ket hete csak varosban hasznalom, sikerult elernem a 12 l-es gyari erteket. Allando 160-as temponal 10 l. 80 l-es a tank, mentem mar vele 700 km-ert megallas nelkul.
Ha valaki azt hiszi hogy ezzel az autoval folyton 200 felett hasit az ember, az nagyon teved, 160 - 180 az utazosebesseg es itt mar eleg zajos (egy mercihez kepest). Merci rajongoknak nem ajanlot, a futomu eleg kemeny de en pont azert szeretem. Egy limuzinnak alcazot sportkocsi. Akarmilyen sebbesseggel erkezel a kanyarba mindig be tudod venni.
130000 km-el vettem, cserelni kellet 4 fektarcsat, fekbetet, silentblock es semmi mas.
Ja es az olajcseret a fedelzeti szamitogep szamolja ki. Ha csak autopalyan hasznalod 15000 km-ert is elmegy olajcsere nelkul. Fentartasi koltseg nem sokkal nagyobb mint egy kisebb autonal.
Egy vadiuj 5-os pont ugyanezt tudja csak sokkal rondabb es dragabb. Az uj ar 1/10 -eert kapsz egy jo autot.
A negykerekhajtasrol csak annyit, hogy amit itt leirnak http://totalcar.hu/magazin/technika/4x4_1x1/ , az aljas ragalom. xDrive az annyimint allando 4x4, tehat mind a negy kerek hajtott es nem csak akkor amikor a hatso mar kiporgott. Pl. jeges uton masodik fokozatban odalepek a gazra es az auto ugyanugy gyorsul mint szaraz uton, anelkul hogy a TractionControl lampa kigyulladna a muszerfalon. Vagy pl. hatramenetben kitekert kormannyal, nagy gazzal elindulok recseg a feltengely, mint egy elsokerekes auton. A TC csak csokkenteni tudja az elso tengelyen a nyomatekot, ha az egyik (elso) kerek kiporgott, hogy az auto tovabbra is kormanyozhato maradjon.
Azonban ami az autot az uton tartja az nem a 4x4, hanem a differencialzar: jeges ut, 1-2 fokozat padlogaz es amikor az auto megindulna keresztbe (mint egy Lada) hirtelen meggondolja magat es megis inkabb egyenesen megy.
Amugy teljesen folosleges: aki nem svajcban lakik es nem megy minden heten sielni, ne vegyen ilyet. 100 kg-val nehezebb 1 literrel tobbet fogyaszt es csak 220 a vegsebesseg.
Legfontosabb: guminyomas legyen gyari ertek +1-2 tized. Nalam 2.2 elol 2.5 hatul mar jo. Ha valaki rutinosan 2bar-ra fujja mind a negyet az auto instabil es lomha lesz mint egy francia kremes.

Hibalista

- fektarcsa (rohadt draga), fekbetet, silent
- +olajcsere, fekfolyadek, szurok, gyertyak
- annyimint: 2000 eur

Ide hordtam szervizbe

Autoprestige Boudry (CH)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 1.8GLS Következő autója? merci,bmw
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 1988 (1992 - 1995)

További ítéletek (192 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)