1-2-3-4: 200 aztán 5. vagy 6.
Szöveges ítélet
6 sebességes kéziváltó, cca. 300LE motorvezérlő chip módositassal, egész jól megy 200ig mintha semmi akadály nem lenne utánna 250ig még mindig látványosan és kb. 270 lehet a vége. 1: 50, 2:100, 3:160, 4:200 és itt el lehet dönteni hogy 5. vagy 6.at kapcsolja az ember.
Korát megelőző extra felszereltség: motoros bőr, fűthető ülések, elektromos deréktámasz, oldal-hátsó motoros rolók, nagyon jó futómű, preciz pontos váltó, tolató radar stb.
Autómatából lett átépitve, teljesen más lett az autó vezethetősége a kézi javára, 300LE-s autóból soha többet autómatát, persze városban jó volt de országúton/pályán csak a kézi.
A 12.5es átlag országút és pálya használattal. Város 13-20.
Hibalista
- Nem időrendben: (es amire emlekszem)
-
- AC Pumpa
- Szervo ocsövek
- Első-hátsó fék
- Klima venti
- Futómű alkatrészek (stab. pálcák stb.)
- Lengéscsillapitok (elsők)
- Kardán
- Rendszeres karbantartás során cserélendő dolgok. (izzók, szürők, olajak stb.)
Ide hordtam szervizbe
Castrol Olajszervíz 06309484894
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 89000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 530i | Következő autója? | Marad ez ennyi pénzért 300LE es 6 sebességet lehetettlen venni. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
