Zöld, mint a méreg
Szöveges ítélet
Nos,17 éves voltam mikor nagy vágyam volt egy cápa!Nem volt nehéz hozzájutnom,mivel 1993 óta a családban van!Amikor hozzám került felújítattam a motort (2.8),nem volt "óccsó", de megtettem.Első autó kevés tapasztalat:eleinte csak óvatosba mentem vele,mert a 3 sebességes(nem írtam el) automata hirtelen haragú és kis gázadásra is tudott csodát művelni!Bejáratás után elkezdődtek
a próbálgatások:1-est 120ig húzta majd egy lórugással és 5méteres gumicsíkkal(méret:225/50 R16) tudatta,hogy már a másodikat szaggatja,a 3-at valahol 160 környékén kezdte el.
Soha nem mentem vele 180nál jobban!!!!!!!!!A Mercik automataja gyorsaságban sehol nincs ehhez a váltóhoz!belepadlóz az ember visszakapcsolás nélkül és azonnal cselekszik!Míg a stuttgarti kb. 2 mp után eldönti,hogy mi legyen!Ez a gép nagyon tudott és olyan autokat nyomott le,amelyeknek most nem akarok reklámot csinálni!Csak azt lesték a kinyalt tulajok,hogy a 20 éves technika levillogja őket!Persze ennek az ára is megvolt!Megette a városi óvatosban a 13,3at;országúton 10-12,ternészetesen hajtástól függően!De én azt mondom,hogy teljesítményhez anyag is kell!12000 km után a blokk elrepedt,mert a szerelő a hengerfejet tisztíttatlanul rakta vissza és az "olajos dzsuva" tette a dolgát!
Beszereztem egy 160000km-es 525i motort,érezhetően gyengébb, de ez is megy és olyan mint az óramű!
A karosszériáról meg annyit,hogy nem spóroltak a vassal,ja és ez az is,mert megáll rajta a mágnes!
Hibalista
- kp.zár,első futómű
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 205000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | még marad |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
