A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1980-1990)

5 528i->525i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zöld, mint a méreg

Szöveges ítélet

Nos,17 éves voltam mikor nagy vágyam volt egy cápa!Nem volt nehéz hozzájutnom,mivel 1993 óta a családban van!Amikor hozzám került felújítattam a motort (2.8),nem volt "óccsó", de megtettem.Első autó kevés tapasztalat:eleinte csak óvatosba mentem vele,mert a 3 sebességes(nem írtam el) automata hirtelen haragú és kis gázadásra is tudott csodát művelni!Bejáratás után elkezdődtek
a próbálgatások:1-est 120ig húzta majd egy lórugással és 5méteres gumicsíkkal(méret:225/50 R16) tudatta,hogy már a másodikat szaggatja,a 3-at valahol 160 környékén kezdte el.
Soha nem mentem vele 180nál jobban!!!!!!!!!A Mercik automataja gyorsaságban sehol nincs ehhez a váltóhoz!belepadlóz az ember visszakapcsolás nélkül és azonnal cselekszik!Míg a stuttgarti kb. 2 mp után eldönti,hogy mi legyen!Ez a gép nagyon tudott és olyan autokat nyomott le,amelyeknek most nem akarok reklámot csinálni!Csak azt lesték a kinyalt tulajok,hogy a 20 éves technika levillogja őket!Persze ennek az ára is megvolt!Megette a városi óvatosban a 13,3at;országúton 10-12,ternészetesen hajtástól függően!De én azt mondom,hogy teljesítményhez anyag is kell!12000 km után a blokk elrepedt,mert a szerelő a hengerfejet tisztíttatlanul rakta vissza és az "olajos dzsuva" tette a dolgát!
Beszereztem egy 160000km-es 525i motort,érezhetően gyengébb, de ez is megy és olyan mint az óramű!
A karosszériáról meg annyit,hogy nem spóroltak a vassal,ja és ez az is,mert megáll rajta a mágnes!

Hibalista

- kp.zár,első futómű

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1986
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 205000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Következő autója? még marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 (E28) 1980

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

eDYNa a bajor Fraulein :)

5 (E28) 520i b/g de már gazmentesítve :) - 1982
2010.02.16 10000   -

null

-
2010.02.13 null   -

a BMW 100 évesen is BMW!!!

5 520 ia - 1985
1999.11.30 30000   1,0

A méltó útitárs

5 524td - 1990
1999.11.30 100000   -

A szépségem

5 524td - 1985
1999.11.30 150000   -

A vezetés élménye...

5 520i - 1982
1999.11.30 5000   -

A zöld szörnyeteg

5 (E28) 524 TD - 1985
2014.04.05 120000   3,4

Amit?l soha nem lesz jobb

5 524td - 1984
1999.11.30 320000   -

Az "öreg" romboló

5 524td - 1985
1999.11.30 143000   -

BMW-az AUTÓ

5 524 TDI - 1987
1999.11.30 100000   -

Barátságos hal

5 524td - 1986
1999.11.30 38000   -

Bontószökevény

5 520i - 1983
1999.11.30 12000   -

Bömbölő, de tényleg;)

5 520i - 1986
1999.11.30 600   -

Csendes nyomatékgyár

5 525e - 1985
1999.11.30 7000   4,0

Cápuci

5 520i - 1984
1999.11.30 50000   -
1 | 2 | 3

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)