Megbízhatatlan benzintemetö
Szöveges ítélet
A kocsit nagyon szeretem, a rossz tulajdonságaival együtt is. Nagyon hozzá tud nőni ez emberhez. Szerentém a kocsit hosszútávon megtartani.
Néha csak megállok a parkoló előtt, és nézegetem a gépet, minden szögből nagyon szép.
Jó tulajdonság : teljesítmény, felszereltség (klima, abs, tempomat, fűthetö bör sportülések, sportváltó, sperr), karosszéria formája.
Rossz tulajdonságai egy ilyen autónak, illetve mivel jár a fenntartása :
- magas fogyasztás (14-15 liter átlagban, finoman nyomva is 12 liter)
- budapesti utakra nem való, szétrázza az autót, és téged is
- drága gyári alkatrészek, bontottban véletlenül pont mindig olyan alkatrész, ami kellene
- sok gyári alkatrészt már nem lehet megrendelni
- kevés hozzáértö szerelö, akikről elmondható:
a, drágán dolgoznak
b, gyakran hónapokkal előre be kell jelentkezni a "szakemberekhez", akár egy órás munka miatt is
c, elkérik a nagy pénzt, de nem végeznek lelkiismeretes munkát
d, van olyan szerelő, aki az elvégzett munka után nem hajlandó egy kört menni az autóval, miután elvégezte a kért javítást
- kora és az alkatrészek állapota miatt nem megbízható, mindig elromlik rajta valami
- nehéz jó lakatost találni, aki ismeri a típust és normális áron dolgozik, fényezőt meg még nehezebb
- drága a fenntartása, simán el lehetne minden hónapban 50 ezer forintot költeni a kocsira, ha minden rendbe akar tetni az ember
- akkora fogyasztása van, hogy egy külsö budai kerület - belváros - külső budai kerület utat kb. 10 liter benzinből lehet megcsinálni
- a vételár kb. 2-3 szeresét kell rákölteni a kocsira, hogy minden rendbelegyen az autón, és akkor már csak havonta fog valami elromlani a kocsin, nem pedig hetente
- megbízhatatlan, mindig akkor hagy cserben a gép, amikor fontos lenne használni (pl: nyaralás)
- nem való külföldi vagy csak általában hosszú utakra, hiszen bármikor otthagyhat az autópályán (amire volt is példa)
Összefoglalva: akkor válassz egy M535i-t, ha
- kevés hajad van, így nem lesz feltűnő, hogy a maradékot is kitéped, amikor szokás szerint szinte minden héten van valami probléma a kocsival
- ha nem sajnálsz havi 10-20 ezret arra költeni, hogy begyere a belvárosba a kocsival, és nem kezdessz el számolgat, hogy ezért a pénzért már 3 db. bkv bérletet tudnál venni
- képes vagy lemondani fontosabb dolgokról azért, hogy a kocsi jobb állapotba kerüljön
- ha meg tudod érteni, hogy ami időt, pénz elköltessz a kocsira, azért van, hogy havonta átlag 1-2 szer egy jót autózhass a mai világban egy cseppet sem praktikus kocsival.
Hibalista
- váltó, centrálzár, alapjárat, kipufogó, vízpumpa, hátsó lámpa, elsö és hátsó futómű, ablaktörlő motor, fűtésmotor, tempomat, hátsó lámpák világítása, bőrülés ülésrészének fűtése, elektromos ablakemelő
Ide hordtam szervizbe
Régi osztálytársam, nem bmw szervízben dolgozik
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 214000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 15 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | BMW 3.0 CSi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
