A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1980-1990)

5 e30 316 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Els? szerelem...

Szöveges ítélet

Els? autóm volt és egy nagyon nagy álom telejsült be azzal, hogy megvettem. Az autó már gyakorlatilag az el?tt megvolt egy hónappal, hogy a jogsim meg lett volna. Az autó megbízható helyr?l került hozzám. A nagybátyjámé volt, aki mellesleg autószerel?, úgyhogy az autó tényleg tip-top volt. Januári hónapban lett meg a jogsim, úgyhogy mindjárt volt is alkalmam meggy?z?dni, a hátsókerék meghajtás igazi gyönyöreir?l. Az autóban egy 1.8-as karbis motor volt 90 pacival. Azt kell, hogy mondjam, hogy a 990 kg-os tömegéhez elég jól passzolt. Sajnos, mint tudjuk a BMW-kben igen hosszúak a váltó fokozatok, meg a motor is igen hosszúlöket?, úgyhogy azt az igazi sportos feelinget nem igazán tudta vissza adni, de azért jó érzés volt egy-két sokmilliós autónak odapörkölni vele. A karbi computer vezérlés? volt benne és leszabályzós volt. 6400-as 1/min fordulatnál fogta le a motort. Egyesben 50 km/h, kettesben 100, hármasban 150, négyesben 190, ötösben nem mertem teljesen leforgatni. Kényelmesnek ugyan kényelmes lett volna, de sajna az enyémben már eléggé szét voltak ülve az ülések. Ami nagyon tetszik a bömösökben, hogy nagyon össze vannak rakva. Húszonegy éves kora ellenére egy nyikkanást sem lehetett hallani, se a m?szerfal alól, se az ajtókárpitoktól, se sehonnan. Ez különben mindegyikre igaz, mert volt még ezenkívül egy BMW-m és az is nagyon patent volt ilyen téren. Fogyasztás ügyileg különösebb gond nem volt vele, mert városban 9-10 l, városon kívül távolságtól függ?en 7.5-8 l volt. Gyakorlatilag kevesebbet evett, mint a kés?bbi injektorosom, mivel az városban 10-12l városon kívül 8.5-9 volt a min. Egyszóval jó és nagyon megbízható autók, bár ha ne adj isten valami történik velük és alkatrészcserér?l van szó, akkor mélyen a zsebünkbe kell nyúlni.

Hibalista

- kipufogó

Ide hordtam szervizbe

jómagam

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1982
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 210000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? VW Golf 1 1.8 GTI 8V
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 (E28) 1980

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)