Elpusztíthatatlan Öreghölgy
Szöveges ítélet
Az öreg citrómat szerettem volna lecserélni valami dögösebb gépre így került a képbe a bömös. Elösször 520i ba gondolkodtam, de mindenképpen e34 (szerintem a legszbb ötös). Végül egy 525i-nél kötöttem ki. Asszem kicsit elhamarkodottan döntöttem, vehettem volna jobb álpotút és fiatalabbat is. Az én példányom sajnos karambols volt. A kaszni egy ilyen csattanás után soha nem lesz a régi,hiába van látszólag redesen helyreállítva.A nálam jelenkez? hibák nagy része is az említett korábbi karambolnak voltak köszönhet?ek.Az elektronikát összegányolták,rengeteg kóbor vezeték amik sehova sem vezetnek, és ott ahol kasznizták tetemes mennyiségü rozsda, úgyszintén gány munka.De ettöl fügetlenül sosem hagyott cserben, és ment mint a veszedelem.A hibái ellenére miádtam, mindig megbámultak vele,és az útjából is általába kitértek (kivéve egykét kamikáze suzukist).Teintélyt parancsoló járgány volt.A fogyasztás nem volt vészes egy ekkora kocsitól városban 10-12 városon kívül 7-8. Rendkivül kényelmes és nagy mérete elenére könnyü volt irányitani. Öszességébn véve jó verda volt, és ha az elöz? tulaj(ok) nem amortiztálták volna le tejesen nem cseréltem volna le. Most szereztem egy fiatalabb 520-ast ami néhány pacival gyengébb, de cserébe sokkal jobb állapotban van, és a biztosítási díja is alacsonyabb.
Hibalista
- alapjárat patron 15000 bontott
- fékbetétek (hátsó pár) 12000
- hátsó biztonsági öv (3000) bontott
- kisebb elektronikai problémák pl(m?szerfal)
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
Sajátmagam szervizeltem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 195000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Citroen | Következő autója? | Bmw e34 520,525.... |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
