A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1980-1990)

5 525i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Elpusztíthatatlan Öreghölgy

Szöveges ítélet

Az öreg citrómat szerettem volna lecserélni valami dögösebb gépre így került a képbe a bömös. Elösször 520i ba gondolkodtam, de mindenképpen e34 (szerintem a legszbb ötös). Végül egy 525i-nél kötöttem ki. Asszem kicsit elhamarkodottan döntöttem, vehettem volna jobb álpotút és fiatalabbat is. Az én példányom sajnos karambols volt. A kaszni egy ilyen csattanás után soha nem lesz a régi,hiába van látszólag redesen helyreállítva.A nálam jelenkez? hibák nagy része is az említett korábbi karambolnak voltak köszönhet?ek.Az elektronikát összegányolták,rengeteg kóbor vezeték amik sehova sem vezetnek, és ott ahol kasznizták tetemes mennyiségü rozsda, úgyszintén gány munka.De ettöl fügetlenül sosem hagyott cserben, és ment mint a veszedelem.A hibái ellenére miádtam, mindig megbámultak vele,és az útjából is általába kitértek (kivéve egykét kamikáze suzukist).Teintélyt parancsoló járgány volt.A fogyasztás nem volt vészes egy ekkora kocsitól városban 10-12 városon kívül 7-8. Rendkivül kényelmes és nagy mérete elenére könnyü volt irányitani. Öszességébn véve jó verda volt, és ha az elöz? tulaj(ok) nem amortiztálták volna le tejesen nem cseréltem volna le. Most szereztem egy fiatalabb 520-ast ami néhány pacival gyengébb, de cserébe sokkal jobb állapotban van, és a biztosítási díja is alacsonyabb.

Hibalista

- alapjárat patron 15000 bontott
- fékbetétek (hátsó pár) 12000
- hátsó biztonsági öv (3000) bontott
- kisebb elektronikai problémák pl(m?szerfal)
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Sajátmagam szervizeltem

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1990
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 195000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Citroen Következő autója? Bmw e34 520,525....
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 (E28) 1980

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

eDYNa a bajor Fraulein :)

5 (E28) 520i b/g de már gazmentesítve :) - 1982
2010.02.16 10000   -

null

-
2010.02.13 null   -

a BMW 100 évesen is BMW!!!

5 520 ia - 1985
1999.11.30 30000   1,0

A méltó útitárs

5 524td - 1990
1999.11.30 100000   -

A szépségem

5 524td - 1985
1999.11.30 150000   -

A vezetés élménye...

5 520i - 1982
1999.11.30 5000   -

A zöld szörnyeteg

5 (E28) 524 TD - 1985
2014.04.05 120000   3,4

Amit?l soha nem lesz jobb

5 524td - 1984
1999.11.30 320000   -

Az "öreg" romboló

5 524td - 1985
1999.11.30 143000   -

BMW-az AUTÓ

5 524 TDI - 1987
1999.11.30 100000   -

Barátságos hal

5 524td - 1986
1999.11.30 38000   -

Bontószökevény

5 520i - 1983
1999.11.30 12000   -

Bömbölő, de tényleg;)

5 520i - 1986
1999.11.30 600   -

Csendes nyomatékgyár

5 525e - 1985
1999.11.30 7000   4,0

Cápuci

5 520i - 1984
1999.11.30 50000   -
1 | 2 | 3

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)