Drága szerelem
Szöveges ítélet
Munkaautónak vettem az összes ismer?s és szerel? lebeszélési kísérletének ellenére. Az autó 1984-es volt ki tudja hány km-el, ABS, automata váltó (4 seb!) maga a tökély. 160-nál 3000-et forog és suttogva lehetett beszélgetni annyira pöpec volt a hangszigetelés. A vétel utáni els? olajcserés szervízkor megkaptam gyakorlatilag a lenti hibalista 90%-át, megfejelve izzítógyertya p csúcsok, szíjak és akksi cserével. Ez utóbbiak mivel mindenféleképpen cserések egy normál autónál is nem tekinthet? hibának. Mondjuk az áruk az már sokkal inkább. Viszont - a szla végösszégét hallva, majd az ájulásból visszatérve - utána csak az utak rombolták az állapotát. Összefoglalva csendes, óriás csomitartóval, fürge, ahhoz képest, hogy mekkora és 8-10 körül eszik. Kell ennél több?
U.I.: Téli üzemmódhoz nem kell téglával, cementtel stb. trükközni: a megoldás 4 jó téli gumi 175/80/14 méretben.
Hibalista
- Visco, venti, f?t?radiátor, résolajcsövek, vízcsövek, hf tömítés, meg gyakorlatilag mindenféle tömítés, futóm? alkarészek permanens cseréje, hardy tárcsa.
Ide hordtam szervizbe
Kör-kereszt (Bp. XIII) nem túl gyors, nagyon precíz, inkább drága.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | W123 300d | Következő autója? | Golf II 1,6TD (525TDS-t készültem, de...) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
