A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 5 (1980-1990)

5 520i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bontószökevény

Szöveges ítélet

Most már nosztalgiával gondolok,a jó13-évvel ezelötti eseményekre.Fiatal voltam,és a lada után nekem ez valami fenomenális dolog volt.BMV 520I.És a Derick is ilyennel üldözte a rosszfiúkat.Bár szerintem a márkajelzésen kívül nem sok hasonlóság volt az én és az ő autója között.A gép amit vettem,eszméletlenül le lehetett hajtva,máskülönben képtelenség ennyi meghibásodás.Pedig kivülről nagyon jó nézett ki,semmi rozsda,és szép fényezés.Kezdeti románcunkat rögtön beárnyékolta a kipufogó leszakadása.Heggeszteni nem lehetett,(a szin rozsdát ugye nem lehet) így hát csere. De nem ám csak a hátsó dobot,hanem az egész rendszert.Aztán egy kicsit jobb idő lett,na nem 30-C hanem +5,és rögtön fort is a víz.Hűtőventilátor kampec.Valami hülye zselés kostrukció jav nem lehetett.A bontós közölte hogy van bőven a telepen csak éppen azokis mind rosszak.Amikor az új ára felöl érdeklődtem,olyan összeget mondtak,hogy hanyatestem.Igy hát direktre kötöttük és állandóan ment.Így viszont a motor nem érte el az üzemi hőfokot,és zabált mint állat.Mindjárt utánna az injetor szarakodott.Alapjáratot képteléenség volt rajta állítani.Hiába csavargatták.Végül lett alapjárat 1800-fordulaton.Képzelhetitek mit zabált.Na jó nem folytatom.Elég annyi,hogy az előző automnál nem (lada),hanem ennél szembesültem,hogy hány ezer alkatrészből is áll egy autó.Biztos hogy az álltalam leírt dolgokból nem lehet álltalános konzekvenciát lemérni a tipusról.Talán a tanulság annyi: Ha egy autó kivülről jól néz ki,és jó imige van,attol még hibaforrások tárháza lehet,ha nem kapta meg azokat a karbantartásokat amitt kell.A késöbbiekben volt még BMV de ezt már sokkal körültekintőbben vásároltam,megnézettem.Nagyságrendekkel kevesebb problámám is volt vele.Tehát mégiscsak jó autó a BMW

Hibalista

- Szinte minden: Hűtőventilátor,servókormány,futómű,injektor,fűtésradiátor kipufogó,benzintank.és a jó ég tudja még mi.

Ide hordtam szervizbe

haverok,saját magam,és jó pár "sufnis " szerelő

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1983
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? 1200 Következő autója? Honda
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 5 (E28) 1980

További ítéletek (45 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)