A zöld szörnyeteg
Szöveges ítélet
Már régi történet.
1995-ben vettem. Nagyon szép, és jó állapotban. Nyáron.
Sajnos a tél előhozta belőle a legrosszabbat. Ha lehűlt az idő (kb +5C alá) nem indult be. De nem bírtam nélkülözni egész tavaszig. Szenvedés volt vele az élet, de mégsem bántam meg. Ez volt az első komolyabb autóm. Az első évben felújítottam. Utána nem volt vele semmi baj. Nagyon jól ment. Jobban mint a mostani C220-as benzines mercim. A fogyasztása mindig 7.5 L-re jött ki. Város/autópálya/hegymenet nem számított. Szerettem. A mai napig használják.
Az emberek elvárása sokat változik 20 év alatt. Azóta sok autóm volt, de ez az E28 mindig pozitiv emléket csal az eszembe.
Pedig volt, hogy az Árpád hidtol a Margithidig vontattuk, hogy beíndúljon, és volt olyan, hogy vissza is. De 94 volt akkor, és egészen más volt a Budapesti autók színvolana..
Most már nem kellene, (akkor nem számított, hogy minusz 1000 fokban kell izzotót cserélni. Fiatalon ez még úgymond megengedett, da nagyon kipróbálnám újra :)
Hibalista
- Turbó - Hengerfej tömítés - Hengerfej gátrepedés - Hűtő - Önindító - Ízzitással kapcsolatban minden - Lámpabúrák, foncsorok. -
Ide hordtam szervizbe
XVIII ker BMWBonto-szerviz.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 256000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Ritmo | Következő autója? | Mazda 626 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
