Jó autó lehetne
Szöveges ítélet
Éppen megjelenésekor (F30) gondolkodtam autócserén, nem akartam túl nagy autót, így 3-as bömbi lett.
Elsők között rendeltem igényeimnek megfelelőt, számos ( és igen drága) extrával.
2012 március közepén vettem át a kocsit, természetesen nagy örömmel.
Jól éreztem magam benne, tetszett a design, a kidolgozás, remek ( bár kicsit traktoros hangú ) a 20-as dízel, mind menetteljesítményre, mind fogyasztásra (eco móddal 5,2-5,5 vegyes vidéki és fővárosi használattal, normál módban 5,5-6,2).
A nyolc sebességes ZF is kiválóan dolgozik.
Pár száz kilométer után padkára ( "k" szegély) való fel és lehajtásnál kopogó hangot hallottam bal előröl.
Elvittem ahol vettem a Rack szervizbe, nézzék meg mi okozza. Nem találták.
Később a Wallis Pesthez hordtam normál szervizekre. Négyszer kértem ( 30 ezres, egy visszahívás, 60 ezres, garancia lejárta előtti átvizsgálás), hogy találják meg a kopogás okát, mindhiába.
Maflaságom eredményeképpen csak garanciaidő lejártával kértem meg egy nem hivatalos BMW szervizest ( igaz nem 17500.- ft+ ÁFÁ-s óradíjjal dolgozik mint a hivatalos szerviz) a hiba okának kiderítésére, mely kettő perc alatt megvolt.
A kormánymű kopog.....
Jeleztem a Wallisnak, egy hét utáni időponttal fogadtak, próbakör után végre érezték.
Hurrá! ):
De sajnos már lejárt a garancia, de majd méltányossági kérelem a BMW Magyarországnak..
Hoppá!! (:
BMW Magyarország visszaírt 50 %-os áron ( azaz ahogy ők kapják ) adják az alkatrészt, a Wallis Pest meg majd beszereli 17500 ft+ÁFÁ-s óradíjjal potom 360.000.- ft-ért.
Hogy van ez?
Veszel egy autót, kifizetsz érte 13,5 misit, viszed kötelezően márkaszervizbe, gondját viseled, ha baja van akkor nem találják meg, majd garancia lejártát követően javíttasd meg saját pénzen????
Ezután én is írtam egy reklamáló levelet a BMW Magyarországnak, melyben mellékeltem azokat a munkalapokat, melyen a hiba kivizsgálását korábban kértem.
Eredmény: ugyanaz mint előtte, csak az alkatrész árának felével ( saját árrésük ) támogatják a javítást. Ha nem tetszik forduljak békéltető testülethez.
Nem fordulok. Megcsináltatom magam saját pénzen. Nem veszek több BMW-t, mert úgy gondolom ez ellen a magatartás ellen valamilyen -csöndes- módon tiltakoznom kell.
Talán más is elolvassa és okul belőle.
Hibalista
- futómű-kormánymű
Ide hordtam szervizbe
Rack Autó Budaörs
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Wallis Pest
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | A6 3.0 tdi kombi | Következő autója? | nem BMW |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
