Csak akkor válaszd, ha mindig autópályán mész...
Szöveges ítélet
Szóval BMW 3 GT 328 i X drive.
Egy ismerősöm mutatott egy 320 XD GT-t.
Tetszett a belsőtér mérete (hátsó lábtér = Mercedes S osztály!) és a kocsi formája.
A dízel kerregését viszont rühelltem.
Így megrendeltem egy turbós benzinest. Gyári rendelés, Made in Germany, Dingolfing.
Extrák:Harmann-Kardon HIFi - tökéletes, motoros ülések - nagyon jók, M bőrkormány - mesés
Nagy navigáció - brutálisan drága, nem ért annyit.
Ne rendeld: radaros tempomat - darabos, télen ráesik a hó és nem müködik - ez közröhej. Levelet is írtam a BMW-nek, a kapott válasz is nevetséges, miszerint a gépkönyvben benne van, hogy téli útviszonyok között nem működik. Mindezt 300 ezezért.
Panoráma tetőablak: 25 fok felett egy hőcsapda, benyeli az UV-t és ontja belefé a meleget, csak győzd klímával.
A szellőztetés sem segít. 500.000 -ért nem futotta UV védő üvegezésre...
Demó státuszban vásároltam, az első 500 km-t én tettem bele, majd 1500-at a dealer kereskedelmi igazgatója.
Csökkent is a szervízintervallum kijelző 6000 km-el. Szegénykémnek kinyomták a szemét...
A sok ketyergő dízel után nem tudott ellenállni a jobb lábának...
4000 km volt benne, mikor 1 éve átvettem.
Azóta 21.000 km-t mentem vele, vegyes forgalomban. Ez alatt 21.000-el csökkent a szervízintevallum kijelző.
Pedig sportosan vezetem, viszont hidegen soha nem tolom neki.
Téli szettnek BBS SR19 + nem defekttűrő Continental + gyári nyomásszenzor = bruttó 125.000 Ft / darab.
Nem 850-ért egy gyári garnitúra...
Használat: 75 % autópálya, 25 % város.
Városban 10-11 liter, hosszú távon 8-9 liter.
Pozitívumok:
Sport módban brutális menetteljesítmények
Kiváló trakció
Fantasztikus kormányzás
Kiváló audió rendszer
Jó minőségű úton kiváló menetkomfort
Tágas utastér
Teljesítményhez képest alacsony fogyasztás
Hátsó motoros légterelő presztízse
Negatívumok:
Radaros tempomat
Melegedő utastés (panoráma tető miatt)
Nincs pótkerének gyári hely - a defekttűrő abroncsokkal jóval alacsonyabb komfort
Nincs auto hold funkció - egy 5 milliós automata Golfban van
Hőtőventillátor zajos
Ablak esőben párásodik
Itt-ott nyeszergések
Budapesti rossz utakat nem szereti
Szerény minőségű alapkárpit
Átlagnál gyorsabban öregedő utastér
Hibalista
- Ablaktörlő lapát 10 hónap után csere (fűtött garázs ellenére)
Ide hordtam szervizbe
Rack Autó Budaörs
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 4000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Golf 7. Variant 1.4 TSi | Következő autója? | E osztály kombi |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
