A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2012)

3 GT 328 xi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csak akkor válaszd, ha mindig autópályán mész...

Szöveges ítélet

Szóval BMW 3 GT 328 i X drive.
Egy ismerősöm mutatott egy 320 XD GT-t.
Tetszett a belsőtér mérete (hátsó lábtér = Mercedes S osztály!) és a kocsi formája.

A dízel kerregését viszont rühelltem.

Így megrendeltem egy turbós benzinest. Gyári rendelés, Made in Germany, Dingolfing.

Extrák:Harmann-Kardon HIFi - tökéletes, motoros ülések - nagyon jók, M bőrkormány - mesés
Nagy navigáció - brutálisan drága, nem ért annyit.

Ne rendeld: radaros tempomat - darabos, télen ráesik a hó és nem müködik - ez közröhej. Levelet is írtam a BMW-nek, a kapott válasz is nevetséges, miszerint a gépkönyvben benne van, hogy téli útviszonyok között nem működik. Mindezt 300 ezezért.
Panoráma tetőablak: 25 fok felett egy hőcsapda, benyeli az UV-t és ontja belefé a meleget, csak győzd klímával.
A szellőztetés sem segít. 500.000 -ért nem futotta UV védő üvegezésre...

Demó státuszban vásároltam, az első 500 km-t én tettem bele, majd 1500-at a dealer kereskedelmi igazgatója.
Csökkent is a szervízintervallum kijelző 6000 km-el. Szegénykémnek kinyomták a szemét...
A sok ketyergő dízel után nem tudott ellenállni a jobb lábának...

4000 km volt benne, mikor 1 éve átvettem.

Azóta 21.000 km-t mentem vele, vegyes forgalomban. Ez alatt 21.000-el csökkent a szervízintevallum kijelző.
Pedig sportosan vezetem, viszont hidegen soha nem tolom neki.

Téli szettnek BBS SR19 + nem defekttűrő Continental + gyári nyomásszenzor = bruttó 125.000 Ft / darab.

Nem 850-ért egy gyári garnitúra...

Használat: 75 % autópálya, 25 % város.
Városban 10-11 liter, hosszú távon 8-9 liter.

Pozitívumok:
Sport módban brutális menetteljesítmények
Kiváló trakció
Fantasztikus kormányzás
Kiváló audió rendszer
Jó minőségű úton kiváló menetkomfort
Tágas utastér
Teljesítményhez képest alacsony fogyasztás
Hátsó motoros légterelő presztízse

Negatívumok:
Radaros tempomat
Melegedő utastés (panoráma tető miatt)
Nincs pótkerének gyári hely - a defekttűrő abroncsokkal jóval alacsonyabb komfort
Nincs auto hold funkció - egy 5 milliós automata Golfban van
Hőtőventillátor zajos
Ablak esőben párásodik
Itt-ott nyeszergések
Budapesti rossz utakat nem szereti
Szerény minőségű alapkárpit
Átlagnál gyorsabban öregedő utastér

Hibalista

- Ablaktörlő lapát 10 hónap után csere (fűtött garázs ellenére)

Ide hordtam szervizbe

Rack Autó Budaörs

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2015
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 4000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Golf 7. Variant 1.4 TSi Következő autója? E osztály kombi
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2012 (2012)

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)