Az ésszerű álomautó - amíg megy
Szöveges ítélet
A formavilágról kár lenne vitatkozni, talán az Alfa 159-es óta nem rajzoltak ilyen pofás sportkombit. A hely nem kifejezetten gigantikus benne, de 5 fő kényelmesen elfér, az ülések 1000 levezetett km után is kényelmesek, a csomagtartó tágas. A kezelőszervek ergonomikusak és kézre esnek, az anyagválasztás ízléses, a kivitelezés minősége kiváló. Az indexek bmw-s viszonylatban kiemelkedően működnek, nem dugták el úgy a kapcsolót, mint a sportosabb verziókban. A 16-os kerekekkel úgy suhan kátyúk hátán mint egy francia limuzin, ugyanakkor a kanyarokat precízen, a legcsekélyebb billegés nélkül veszi. Jó érzés sportosan vezetni, a kormányzás közvetlen, a fékek harapnak, a motor egy turbódízelhez képest élénken reagál és teszi a dolgát. A 143 lóerő európai útviszonyok között kulturált közlekedésre bőven elegendő. Cserébe csendes a kétliteres, a fogyasztása könnyedén 5 liter közelében tartható. Az ezüstszínű kombiból kiszállva egy elegáns, feltűnésmentes, középvezetői imiddzsel gazdagodunk. Az egész autó németesen precíz, ugyanakkor ízléses és kényelmes. Kell ennél több? Tulajdonosként büszke lehetsz, hogy tiéd az elegáns, ésszerű, ugyanakkor sportos autó.
Ezek után jön az a bizonyos érzés...
Az érzés, mikor megveszed és elhatározod, legalább 300.000 km-ig megtartod.
Az érzés, mikor kicsengeted a plusz százezreket a BMW Care Paket szervizgaranciára.
Az érzés, mikor megkötöd a legdrágább casco-t, hogy autód villámcsapástól nyestharapásig mindenre biztosítva legyen.
Az érzés, mikor 15.000 km-ként cserélteted az olajat, hogy a hosszú élet biztosítva legyen.
Az érzés, mikor rendre kérdezgeted a szervizben, mit lehetne még megújítani.
Az érzés, mikor közlik veled, a vezérműlánc "karbantartásmentes", nem cserélik ki neked százezernél.
Az érzés, mikor 150.000 után elmondhatod, hogy olajon és fékbetéteken kívül semmit nem kért az autód.
Az érzés, mikor hetente magasnyomással magad mosod, hogy a fényezést óvd.
Az érzés, mikor suhansz hazafelé a bevezetőn, a tempomat 100-ra állítva, a fárasztó nap után a hifiből halkan a jazzy szól, a táj a lemenő nap sugaraiban aranylik.
Az érzés, mikor meg vagy győződve, tiéd a tökéletes autó.
Az érzés, mikor bimbammol egyet a computer és a motor nyugovóra tér.
Az érzés, mikor küzdesz a kamionokkal az első lehajtóig.
Az érzés, mikor ingedet összekened a motortérben matatva.
Az érzés, mikor másnap a szervizben közlik a diagnózist.
Az érzés, mikor meghallod a szót: vezérműlánc.
Az érzés, mikor megmondják a motorcsere árát.
Az érzés, mikor kiszámolod, gazdasági a totálkár.
Az érzés, mikor az ügyfélszolgálat elegánsan lepattint.
Az érzés, mikor rájössz, tegnap még volt autód, holnap viszont buszozol.
Az érzés, ami csak akkor tölt el, ha ezt átélted,
Soha.
Többet.
BMW.
Hibalista
- -vezérműlánc
Ide hordtam szervizbe
BMW
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2014 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Freelander 2 | Következő autója? | Freelander 2 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |