A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 E91 318D Touring automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Wie ein Traum

Szöveges ítélet

Az autót Németországban vásároltam. Vásárláskor nyikorgott valami a motortérből, de mivel vittem magammal egy "autóhoz értőt", ezért már ott kiderült, hogy nem a légkondi a rossz, hanem a főtengely ékszíjcsapágy. Elengedtek 500 Eurót az árból emiatt a török németek.
Előre leszögezném, hogy a javításokkor sosem a legolcsóbbat vettem meg, hanem a gyári beszállító termékét akciós áron.
A főtengely ékszíjcsapágy javítási költsége az előzetesen a barátok által megjósolt 200 000 pénz helyett 50 000Ft-ból megállt. A biztonság miatt az ékszíjat is cseréltük, az 7 0000Ft volt + levegőszűrő csere 7 000 Ft volt, + üzemanyag szűrő csere 7 000 Ft volt.
A téli kerék cserekor a szerelő megtépett 2 csavarmenetet a kerékagyban, ennek a cseréje 20 000 Ft volt.
Sikerült benzint tankolnom a dízelbe, a 45 literre 25 litert, és 16 km után leparkoltam, majd nem indult el. Trélerrel vittük szervizbe. Elromlott a nagynyomású üzemanyag pumpa. Ennek a cseréje 350 000 Ft volt. Senkinek sem ajánlom a házi javítgatást ilyenkor, kizárólag BMW szervizbe vigye ilyen esetben!
Az autót vezeti a barátnőm is, mikor megkérdezte egy német ismerősünk, h milyen vezetni, csak ezt mondta: " Wie ein Traum" (mint egy álom)
Egy év után is azt mondja, h milyen jól megy, pedig én érzem, h néha induláskor kicsit lomha, nem nagyon, csak kicsit, de túlélhető, köszönhető a szerintem magas komfort fokozatnak. Sosem voltam olyan, aki elsőként akart kiugrani a piros lámpánál.

Viszont nagyon zavar, hogy a 2005-2011 közötti N47-es motorblokk gyári hibás, de a BMW nem ismeri be. El tudja szabni a motorláncot bármikor, akár mindenféle előrejelzés nélkül is.
Azért is örülök egy kicsit, hogy csak 318as szoftver fut a 320as blokkon, mert így csak 147 lóerő, sokkal megkíméltebb az autó. Ehhez még hozzásegít az automata váltó is. Én ezt ajánlom leginkább ebből a szériából.
318D automata

Hibalista

- Előre leszögezném, hogy a javításokkor sosem a legolcsóbbat vettem meg, hanem a gyári beszállító termékét akciós áron. - - Főtengely ékszíjcsapágy 50 000Ft - Ékszíj 7 0000Ft - Levegőszűrő 7 000 Ft - Üzemanyag szűrő 7 000 Ft volt - Jobb első kerékagy 20 000 Ft - Nagynyomású üzemanyag pumpa 350 000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 132000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? HR-V Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)