A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 320i coupe 2010 E92 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

vezess! - 320i 2010 (E92)

Szöveges ítélet

Eloljaroban annyit, hogy Angliaban elek es itt vettem/hasznalom/szervizeltetem a kocsimat, valoszinuleg sok mindenben vannak elteresek az otthoni korulmenyekhez kepest, osszehasonlitani sajnos nem tudom, mert otthon nem volt autom.
Egy kis yarisbol ultem at ket ev utan ebbe a 320-as benzines kupeba. Mindig is imadtam a BMW-ket, ugyhogy egy nagy almom teljesult 30. szuletesnapomra ezzel az autoval, de ennek persze ara volt/van.
Eloszor a negativumok: teljes szervizzel, friss gumikkal es fekekkel vettem egy cegtol masfel ev garanciaval kb 5 millioert, de mar az elso honapban ki-ki gyulladt a sarga lampa a muszerfalon, aminek a vege negy-ot diagnosztika es hiba-reset utan egy NOX szenzor csere lett (garancialisan szerencsere). Ezen annyira nem voltam meglepodve, olvastam, hogy az E92-nel ez szinte tipushibanak szamit. Emellett azonban nemreg kiderult (egy-ket indidas utan bogott a motor, mint egy sebzett oroszlan, de alig akart menni), hogy ki van nyulva a vezermulanc, ugyhogy most azt kell megcsinaltatnom, megint csak garancialisan. A szerviz tapasztalatom egyebkent kivalo, mind a markakepviselet, mind a fuggetlen szervizek megdolgoznak a penzukert, alaposak es korrektek.
Par honapja a baratnom uj munkat kapott es koltoznunk kellett, ugyhogy a varosi hasznalat melle havonta kb 2000km-t autopalyazok is, igy a fogyasztasom atlag nyolc liter korul alakul. Ha odafigyelek 7 literrel is meguszom, de nem ezert vettem benzines kupet...
Es akkor most a pozitivumok: persze nem egy sor hatos (a biztositasom eszmeletlen sokba kerult volna egy haromliteres szornyre), de en akkor is imadom a motor karakteret. Dorombol, aztan 4000 fele felordit es ha az ulest eppen nem is nyomja olyan orulten a hatadba, azert 170 loval mar eleg jol elszorakozik az ember. A hatsokerek hajtas, futomuvek, sulyelosztas es a mely ulespozicio az, ami elkepesztoen elvezetesse teszi a vezetest ebben a kocsiban; feszes es ellentmondast nem turoen harapja be magat a kanyarokba. El kell ismernem, nem csodalom, hogy sok BMW-s allat van, de tenyleg felbatorit, amikor egy gep azt csinalja, amit te akarsz, elhiteti veled, hogy te vagy a fonok, te parancsolsz. Aztan ha kicsit jobban megnyomod a gazt egy kanyarbol kifele erzed, hogy elindul a segge; jobban megszoritod a kormanyt, talan egy pillanatra meg a pupillad is kitagul es szaporabban veszed a levegot, villan a kiporgesgatlo, te egy kicsit rakormanyzol es tartod az ivet. Ez a kocsi ebren tart es eszedbe juttatja, hogy nem csak utazol, hanem vezetsz. Hihetetlen elmeny. Kivul-belul errol szol minden. A muszerfal sallangmentes, az utaster csendes es biztonsagerzetet ad, a bor ulesek kenyelmesek, a kartamlak, pohartartok jo helyen vannak, semmi nem zorog vagy nyikorog, a hangszorok eleg szepen szolnak es haromezres fordulatig a motor halkan duruzsol.

Bocs az omlengesert, remelem senkit nem bosszantott, de az autokhoz nem ertek, a technikai reszleteket meg mashol is megtalaljatok. Az eddigi tapasztalataim alapjan megerosithetem, hogy egy BMW nem olcso es foleg nem hibatlan, de ha valaki abban a szerencses helyezetben van, hogy idot es foleg penzt tud szanni az autoja fenntartasara, az rengeteg oromet fogja lelni ebben a kocsiban. A garancia nelkul lehet, hogy mas velemenyen lennek...

Alabb van egy kerdes arrol, hogy ezutan mibe ulnel at szivesen. Ha tehetem maradok a BMW-nel, de valoszinuleg valami takarekosabb dizelt valasztanek autopalyazashoz. Na meg ha felenk jonne a golya akkor egyszerubb lenne az elet plussz ket ajtoval.

Hibalista

- NOX szenzor kb. 180ezer - vezermulanc kb. 180ezer

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2010
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Yaris 1.3 Következő autója? 320d
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)