A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 320D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sportosan elegáns

Szöveges ítélet

Az autót 2013 júniusában vettem mint 3. tulaj 109.094km-rel. Belgiumból hozta be az előző tulaja, szerízkönyvvel rendelkezett. Mielőtt megvettem, a Wallis Dunánál bevizsgáltattam 30.000 ft-ért.
Az autó a korának megfelelő futással rendelkezett, órája nem volt tekerve. A két hátsó sárvédő felett javítva lett a kasztni, ott bukott a rétegvastagság mérésen illetve repedt volt a kartergázcsője. A lefuttatott diagnosztika alapján turbó vezérlő elektronika hibát jelzett, a VNT geometria állító kar megszorult és emiatt vészüzemben ment a jármű (az autó valós telejesítményén ez abszolút nem érződött). Utóbbira a BMW azt javasolta, hogy turbócserével orvosolható aminek több mint 500.000 Ft lenne a költsége.
Ezt megköszönve elálltam a vásárlástól, de nem hagyott nyugodni a turbóvezérlő problémája és lázasan elkezdtem bújni a fórumokat és keresni valami olcsóbb megoldást. Ennek eredményeként akadtam össze egy magán (nem BMW partner) szerelővel aki tudott hozzá hivatalos javítókészletet! Felettébb érdekes, hogy ő tudott róla, a BMW szervíz pedig nem... Mivel ennek költsége megállt 25.000 Ft-ból így megvettem az autót 2013-ban.
Az N47D20C motor típushibája a vezérműlánc nyúlása, szakadása ami csörgő hanggal indul a motortérből. Ezen kb. 160.000 km környékén estem át és több mint 300.000 Ft-mba került. Ugyanennyit kóstált a kettős tömegű lendkerék cseréje ami kicsit korábban jelentkezett (vele együtt új kuplingszett is került bele).
E mellett "csak" a kötelező olaj és szűrőcserék jelentkeztek 15.000 km-ként, ezekért alkalmanként kb. 60.000 Ft-ot költöttem.
Hiába a magas szerviz költségek; a kényelem, a fogyasztás és a futómű kárpótolt mindenért! Nem bántam meg, hogy megvettem, ennek ellenére legközelebb más, gazdaságosabb fenntartású autót fogok választani.

Hibalista

- turbó vezérlő elektronika hiba, a VNT geometria állító kar megszorult és emiatt vészüzemben ment a jármű - kartergázcső repedés - kettős tömegű lendkerék - feszítőgörgők - vezérműlánc

Ide hordtam szervizbe

Diesel Special Kkt.diesel szakszerviz Nagy István-cégvezető,adagoló javításifj Nagy István-diesel technikus,diesel diagnosztikus2524 Nagysáp Temető ut 14

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Őry-Car SzervízVeszprém, Házgyári út 22, 8200

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 109094
Megbízhatóság (8) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)