A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 320D 

Az ítélet értékelése
2,3(6 db)

Rémálom!!!

Szöveges ítélet

Jó a motor, jó a gyorsulás, 6 liter alatti a fogyasztás. Jó a váltó és a fékek.
De a megbízhatóság: SZAR!!!! Havas úton egy tehetetlen szarkupac, gyári téligumik ellenére februárban egy öreg Corsa mögött haladva 30-as tempónál olyan hátraarcot csinált, hogy csak néztem kifelé a fejemből. Szerencsére nem jött mögöttem senki. 18 évvel korábban az akkori Ford Sierrámban egy 60 kilós csapágy volt a csomagtérben a DTC meg az ESP együttesen és hóekézni lehetett vele. Erre meg már akkor is fel kellett tenni a hóláncot amikor még csak az egyhetes előrejelzésben volt a hó... Az autó hibái min. 150 ezer km futással többnél lehetnének létjogosultak. Alkatrészárak horrorisztikusak, nem lenne gond - ha élettartam is párosulna hozzá, de tapasztalataim szerint nem így van. Utángyártott alkatrészek gyakorlatilag nem léteznek. Az ügyfélszolgálat = sablonduma, ezzel a hozzáállással nem fogják a vevők számát gyarapítani. persze gondolom a BMW AG földönfutóvá vált volna, ha úgy rendezik mint más márkáknál: ahol szapora elnézéskérések közepette díjmentesen kijavítják. Amikor a németországi ügyfélszolgálatnak írtam, közölték, hogy nem áll módjukban segíteni, még az autó szerviztörténetét sem adták meg - holott törvényes jogosultságom volna rá. Hálából a levelezésünket elküldtem egy csomó ismerős multihoz a car fleet managereknek, hogy segítsem az autóvásárlási döntéseikben):):):. Az ügyfeleim se nagyon fogják a BMW szalonok ajtait feltépni. Hogy mitől a minőség garanciája arra nem tudtam rájönni. 12 autómból ez volt a legdrágább, és a legszarabb. Horror árakon dzsunka minőség. Nagy hiba volt megvenni, de ezentúl az utcámba sem engedek be BMW-t.

Hibalista

- 2008 68000 km kuplung rángat - garanciális csere kissé duzzozgva - egyébként több mint 300 eFT lenne fizetős javításban. - 2008 75 ekm. a gyári cd váltó mesebeli: hol működik hol nem, a garancia meg épp lejárt. - 2009 90 ekm balodali első könyök kapcsolók "soft lack" bevonata hámlik - valószínűleg eljött a vedlés ideje végülis mit vársz paraszt egy 12 millás autótól ennyi idő után? A festő cimborám a faluszélén már 5 éve fest távirányítókat soft lack-al 10 évnél kopnak.... - 2009 95000 km bluetooth kb 10 naponként lefagy és az autóből ott megy el rendre a térerő, ahol ugyanazzal a telefonnal másik autóban soha. A T-Mobil kiküldte a mérőkocsiját nem találtak hibát -az az én szutykomban volt-van. - 2010 100 ekm - az anyósülésben lévő légzsák működtető elektronika beadta a kulcsot. 40000 Ft mi lett volna ha néha ülnek is rajta? - 2010 125 ekm. A vezetőülés háttámlája foszlani kezd és kb 3 héttel később kilyukad. Lehet, hogy ez is vedlik? Nyáridőben lehetséges.. BMW ügyfélszolgálat sajnálja, 140 eFt-ért kicserélnék az 1DB HÁTTÁMLA kárpitot!!! Tőlük nem messze egy kárpitos eredeti anyaggal 8000-ből kijavítja, úgy, hogy észre sem lehet venni. Gondolom a 140 ezresben brillberakásos aranyszálak lehettek... - 2010-10-19 138500 km kifekszik a turbó 138500 KM!!!! Szakszerű karbantartás, vezetett szervizkönyv stb. Én meg kezdő autós vagyok 32 éve vezetek, 1,1 millió km és kb 250 repült óra van mögöttem. Könyörgöm higyjék el, tudok vezetni! - -

Ide hordtam szervizbe

Rack Autó Székesfehérvár. Elegéns környezet bőrfotel pálmafa, igaz ami a kocsival történi az nem látszik. A fizetős szerviznél nagyon udvariasak igaz 60 ezer alatt nem hagytam ott pénzt. Ami fura volt, hogy a motorburkolaton félarszni betűkkel CASTROL OIL áll, ők mégis MOBIL-t töltenek bele. Végülis egy magyar találta ki ezt a motort a karbantartásában miért nem mi mondánánk meg a frankót? A garanciális kuplungcserénél kicsit duzzogósak, nehézkesen megtalálják a hibát, "megkérdezzük a központot, magd hívjuk." Másnap telefon, ok, kicseréljük garanciában, ha megjön az alkatrész értesítjük. Pár nappal később értesítenek, másnap vihetem. Beviszem, rokon hazahoz, menni sehova sem tudok, délután telefon, kész, mehetek. Rokon újra bevisz, végre van autó, lehet dolgozni. Hazafelé telefonhívás: BMW ügyfélszolgálat, vevői megelégedettségi kérdések: ajánlottak-e csereautót? Nem. Hazavittek-e? Nem. Lemosták-e? Nem. Igaz tisztán tartom az autómat. Hogy amíg alkatrészre vártam, mivel intézzem az üzleti ügyeimet, azt rám bízták. Végülis csak egy 12 millás autó nem? Áruk szerintem horror. Szimpla olajcsere szűrőkkel 80 ezer körül.

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

BOSCH Szerviz Várpalota. Se pálmafa se bőrfotel. És mivel 18 éve javítják a családom és a vállalkozásom autóit, ráadásul a tulajjal együtt voltunk autószerelő inasok, rendszeresen szekálnak is. És bármikor bemehetek a műhelybe. Persze ott is szekálnak, de elnézem nekik, 1979 óta tart a barátság, és a bizalom is igen nagy. Ezzel mások is így lehetnek mert több ügyfelük 100 km-ről idejár, igaz őket sose szekálják. Szakmailag a barátom nagyon jó és végtelenül precíz. Rezsióradíjuk kb a 60%-a a márkaszerviznek. A gyorsaságuk csak akkor lehetne jobb ha az autót alkatrészben a polcon tartanák - szóval a logisztikájuk jól szervezett. Ja és a szekálás mellett mindig hazahoznak és az autót is hazahozzák ha elkészült. Az autó hibáitől ők is eléggé kiakadtak, a tulaj BMW-t akart venni de aztán az üléskárpit kilyukadásakor letett róla. Jó szívvel ajánlani tudom őket.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 27500
Megbízhatóság (1) Vezetett km 111000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? S40 1.9 TD hiba volt elcserélni Következő autója? talán nem ilyen gagyi
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)