Méregdrága, de megéri!
Szöveges ítélet
Az autó újszerű állapotban került hozzám, talán emiatt is semmi gond nincs vele (remélem nem is lesz). Nagyon szeretjük, a feleségem is imádja vezetni, sok extrával sok örömet okoz. Mondjuk viccesnek találom, hogy a navihoz magyar térképet nem tudtak adni a márkaképviseletnél, aztán szeptemberben találtam a neten írottat ... Talán még nem elég részletes a gyári...
Motor: sor 4es, nem kell tőle megijedni, korrekt menetteljesítmény, viszont jó fogyasztás (kevesebbet eszik, mint az 1,8as új Astra!), főleg autópályán... 180-190nél 10 literrel jólakik.
váltó: bárki bármit mond, az enyém pontosan és gond nélkül működik (az e46osomon talán könnyebben járt, de az kopottabb volt). Gyorsan meg lehet szokni a 6 sebességet, amit szerintem kitünően sikerült áttételezni. Ráadásul a 4500as fordulat 190nél megnyugtató, nem erölködik, lazán és csendesen megy.
Futómű: E46hoz képest van ugrás, rengeteget javult a lengéscsillapító, bár az érzékenysége és progresszivitása már az E46ban is nagyon jó volt. 16os gyári alu felni még vezethető a magyar utakon, sajna a gyönyörű gyári 18asok ide már kényelmetlen lenne.
Kormányzás: precíz, amit vártam.
Helykínálat: sokat javult, főleg a hátsó ülés sor és a csomagtartó is hízott.
Kidolgozás, anyagminőség: szerintem magas színvonalú, a műszerfal és a bőr kitünő minőségű, a japán messze elmarad...
Ami rossz: -kevés pakoló hely az utastérben, pl. nincs aprópénz tartó!!!
-magas vételár, méregdrága extrák, magas szervíz dijjak (mondjuk ritkán kell menni)
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Formont Autó Kecskemét
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 18000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 318i | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
