Kultúrált fenevad
Szöveges ítélet
Nos, a kocsit az MDCT duplakupplungos váltó megjelenésekor rendeltem, hát, várnom kellett rá pár hónapot mire kézhez kaptam, de már itt van nálam immár 4 hete, és ez alatt az idő alatt teljesen megszerettem, kapott néhány tuning alkatrészt, kényeztetem őt, és ő is engem. A létező összes extra bele van pakolva, a kibővített Novillo bőrbelsőn keresztül az Induvidual Premium HiFin át és az Mdrive-EDC-Navi Prof.-adaptív kanyarvilágítás stb., belerendeltem az összes extrát. A kocsi ára így hát elég húzós volt, és azóta is vettem rá néhány alkatrészt, de ha teljesen elkészül, remélem benne leszek a 30 milliós keretben. (Még egy Eisenmann Sportkipufogó rendszer van tervbe véve, hogy mélyebb és agresszívebb legyen a hangja ill. karbon belső elemek). Nos, a kocsi 1 hónapja van a kezemben, azóta 6000km-t sikerült megtenni vele. Azt mondom, ez egy jó autó! Erőből lehetne több is, mondjuk egy V10-est szívesen látnék benne, de a V8 is csodákra képes. Első 2000km-en vigyázni kellett, be kellett járatni, ami azt jelentette hogy nem lehetett max gázt adni, és 6000 fordulat fölé pörgetni. Hát, első héten megvolt a 2000km, járkáltam vele fel s alá, hogy meglegyen az első szervíz, és onanntól kezdve ki is használhassam a benne rejlő tudást. Az iDrive szerintem egy hülyeség, el lehet vele szórakozni, de én egyszer beállítottam és többet nem nyúlok hozzá... EDC jó találmány, az út minőségétől függően beállíthatom a nekem tetsző rugózást, az Mdrive-al pedig a motorerőn, váltón szabályozhatok. Apropó váltó... MDCT... Ez a BMW új váltója, először ebben a kocsiban debütál... Akinek már volt valaha SMG váltós BMW je, annak nagy lesz a különbség... Ez egy kicsit gondolkozik, mielőtt a gázra lépünk, kicsit lomhának tűnik, de váltáskor mindent kárpótol, maga a váltás folyamata 0 idő... Nekem tetszik, egyáltalán nem bánom, hogy nem 6 sebességes kézivel kértem. Szélzaj nincsen nagyon, bár 300 as tempó körül hallatszik valami, de hát ritkán megy az ember 300-al. Az Individual HiFi... Azt mondom, megéri a több mint félmilliós árát, az a hangzás... Kegyetlenül szól... A belső anyagok nagyon jók, a bőr mindenhol nagyon jó, élvezet megérinteni, és a karbon-bőr díszítőelemek is stílusosak szerintem. Kényelmes, nagyon kényelmes, hosszabb úton is. Pedig a normálisnál nagyobb (20") felnik vannak rajta. De nem ráz különösebben. Úttartása is tökéletes, egyszerű vezetni. Szívemből ajánlom a kocsit bárkinek, de egy jó tanács: ez a kocsi csak akkor jó igazán, amikor minden finomság benne van(kivéve a napfénytető, az hanyagolandó!Carbon tetővel az igazi!)!
Hibalista
- Még semmi, eddig csak 2000km-nél egy olajcsere/légszűrő csere volt.
Ide hordtam szervizbe
BMW Bavaria - Pozsony
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 20 l |
Előző autója? | M3 E46 | Következő autója? | ///M |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
