A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 318 i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kiváló választás a BMW-k közül

Szöveges ítélet

Azért vettem az autót, mert szerettem volna egy nem nagy és olcsón fenntartható kocsit mindennapokra.

Van egy szintén 2010-es, BMW 750 xi-m, az közel sem ilyen problémamentes autó, mint ez, az olajfogyasztáson a turbók meghibásodásán át, majd arról is írok ítéletet.

Családtagtól vásároltam a járművet, így új kora óta ismerem a történetét. A 143 lóerő és a 4 henger ellenére elég jók a menetteljesítményei, megindul, ha odalépünk neki és meglepően jó a motorhang is. ( V8-hoz képest nyilván nem ) Nagyrészt csak városi közlekedésre használom és imádom, amit ott nyújt: az automata váltó pontos,a fogyasztás nekem 10l körül szokott lenni, ami szerintem nem rossz. A bőrnek a mai napig kellemes illata van beszálláskor, nagyrészt minőségi anyagok vannak a beltérben, nem látszik rajta a kor. Business navigációs rendszer ugyanaz, mint a hetesemben, sok mai autó GPS-énél is jobb. Kényelmesnek tartom az autót, annak ellenére, hogy egy 3-as karosszéria, hátul is meglepően jó helykínálattal.


Eddig semmi bajom nem volt vele, szépen teszi a dolgát. Ez nem az a BMW amire a vételárát vagy többet rá kell költeni, mindenkinek ajánlom, aki egy mai szemmel is modern és megbízható, olcsón fenntartható autót szeretne. Ismerettségi körből tudom, hogy 4 henger felett az E90 sem egy leányálom...

Remélem tudtam egy kis betekintést nyújtani azoknak, akik egy ilyen modell vásárlásán gondolkodnak.

Hibalista

- A kötelező szervizeken kívül semmi gond nem volt az autóval, mint említettem a kocsi előéletét az elejétől ismerem, ott sem volt semmi probléma. Egyszer kigyulladt a katalizátor check lámpa, mint kiderült azért, mert sokat használtam városban, dugókban. Egy vidéki út végére el is tűnt, azóta sem jött elő. Minden autómban 8000 kilóméterenként cseréltem az olajat, itt sem történt másképp. A márkaszervizben a számla tűnhet drágának azoknak, akik más presztizsű autót hajtottak eddig, modelltől függetlenül meg kell fizetni azt, hogy egy BMW.

Ide hordtam szervizbe

Schneider Autóház Pécs, hozzáértő szakemberek, motorolajat nyilván drágábban mérik, mint amennyiért meg lehet venni szaküzletben.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2010
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 125000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? BMW 750 xi F01 Következő autója? Ez mindenképp megmarad, de egy Fisker Karma.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)