Kényes, drága lotyó
Szöveges ítélet
Eleve rossz döntés volt megvenni egy olyan Németországból behozott autót, amihez nem volt szervizkönyv, 200.000 km-el, ismeretlen budapesti autóneppertől, főleg egy BMW-t. Lehetséges, hogy ha szépen karba lett volna tartva nem járok így...DE ahhoz, hogy ezt előzőleg valaki becsületesen szervizelje, nem árt ha örököl előtte pár milliót... Utángyártott alkatrészekkel nagyon vigyázni kell, csak pontos OEM szám alapján érdemes rendelni. Még utángyártottan is nagyon drágák az alkatrészek kb. Honda ár, csak ott az a különbség, hogy jóval tovább bírják... Ezek az autók 10 évre vannak gyártva, utána minden létező dolog bekrepál rajta, végeláthatatlan, probléma hegyek. Szinte mindennapos volt, hogy valami hiba villant fel a kijelzőn. Többet volt szervizbe mint az úton. Az egyetlen ami tetszett benne, az az autó külseje, megjelenése, de sajnos ez édes kevés volt. Nem túl jó érzés azon rettegni, hogy mi lesz a következő hiba és milyen horror áron lehet majd megjavítani. Aki megvette talán jól járt, mivel én mindent tisztességesen igyekeztem kijavítani rajta, de meguntam.
Hibalista
- Vezérműlánc csere - Hátsó kipufogó dob csere - Hátsó lengéscsillapítók (gyári)+ gumi bakok - Első lengéscsillapítók - Ablaktörlő elektronika kétszeri javítás (relék) - Szelepfedél tömítés (háromszor,harmadikra lett jó) - (valvetronic) Stel motor csere - Aluminium Klímacső javítása hegesztése - Klímakompresszor (harmadik lett a jó Nissens) - Ventilátor (gyári bontott) - Vízhűtés rendszerében gumicsövek cseréje 3 féle - Szervó szivatyú csere - jobb első kerékcsapács szett - Jobb hátsó kerékcsapágy (gyári) csere lett volna, de berohadt, nem lehet kicserélni csak az egész féltengelyt... - Elöregedett elektronikai kábelek újrakábelezése (csomagtartó ajtó) - Légszűrőház gumibakjának a cseréje - szelep tömítő gyűrűk
Ide hordtam szervizbe
Ez az az autó, aminél nagyon nem mindegy ki szereli. Mivel a komputer kiolvasni komolyabb dolgokat mélyebben igazából csak a gyári BMW komputeréből. 1,5 évbe tellett mire értelmes szerelőt találtam hozzá, akinek mindene megvolt az autóhoz és értett is hozzá és valamivel olcsóbban szerelt mint a szakszervizben ahol irgalmatlan árak vannak - csak gyári alkatrészek csillagos áron, és nagyon húzós óradíjak.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 307 | Következő autója? | Octavia RS |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
