A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 335d M pack 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes nyomatékgyár

Szöveges ítélet

Tulajdonképpen eddig csak BMW-im voltak, 2009 óta egész pontosan ezzel együtt 11 db. Mindig is szerettem volna egy erős, jól felszerelt újabb fajta példány a magaménak tudni. Így esett, hogy eljutottam oda, hogy vegyek egy 335d-t. A dízel motort annak okán választottam, hogy sokat használom az autót (1 év kb 35 ezer km) és ez még a jól bevált m57-es blokk többszörösen továbbfejlesztett változata, ami már bizonyított. Formavilágát tekintve pedig nekem személy szerint jobban bejön mint a kortárs 5-ös (e60), illetve a beltér is jobban tetszik, nem beszélve arról ,hogy sportosabb, nagyobb vezetési élményt okoz.

Találtam is egy szép fehér színű gyárilag M packet felszereltségű példányt. Ennek előnye nem csak az optika, hanem a futómű is. Fantasztikusan jól tart, kicsit alacsonyabbra is került tőle az autó, szóval esztétikailag is dob rajta. Ezen kívül aktív kormány van benne, ami a sebesség függvényében keményedik. Iszonyat élvezetesen lehet vele "sportolni", kanyar, kigyorsítás, tartós nagy tempó... mind tudja és jól tudja. A fékekről nem is beszélve, elég nagyok és jó nagyot harapnak, ha beletapos az ember. Ezeken kívül ami finomságokat rejt még az én példányom:
-Logic7 hifi 13 db hangszóróval amelyből kettő az első ülések alatt van (ezek a mélynyomók), bőven sokat tudnak, ebben már lehet élvezni a zenét és nincs az az érzése az embernek, hogy több kell, vagy hiányzik még valami... mély, magas, középhangok szépen szólnak benne.
-Light packet (külső kilincs világítás és lápa az ajtók alatt, amik nyitásra villannak fel), ez részben hasznos, de inkább szép ahogy a fehér karosszériát megvilágítják a kilincs alatti ledek.
- Prof navi (iDrive). Sokan mondják, hogy bonyolult, meg szar meg mittudomén. Komolyan nem értem miért bonyolult. Igen az újabb már átláthatóbb, de én 5 perc alatt megtanultam és hozzászoktam és nem érzem, hogy mindeközben kompromisszumot kellett kötnöm. A navigáció tökéletes amire kell, egyértelműen mutat/magyaráz mindent és egyéb hasznos információkat is meg lehet rajta jeleníteni. Beállítások, szerviz intervallumok, check control, telefon, szórakoztató központ stb. és mindezt egy jó méretű kijelzőn nézegethetjük.
- PDC (Parkoló radar) elöl-hátul, ami nem csak csipog, hanem a navi kijelzőjén mutatja milyen közel vannak a dolgok.
- Adaptív xenon. Ezen nincs mit mesélni, jó és kész. :)
- Napfénytető. Szintén!
- Na és az ülések! M packethez híven természetesen sport ülések dakota bőrrel borítva aminek nagyon jó a tapintása és szép is. De ami igazán fontos, hogy nagyon kényelemes. Állítható combtámasz ( ez főleg a hosszú lábúaknak megváltás), elektromosan állítható derék és oldaltámasz. Szóval ebben az ülésben garantáltan megtalálod a tökéletes pozíciót, nem fogsz elgémberedni egy több órás út után sem!
Ezek a számomra fontosabb extrák, persze akad még benne, de nem részleteznék most mindent.

Azt már mondtam, hogy jó a kanyarokban, jól áll az úton, de ehhez társul egy tisztességes menés is. Gyárilag 286 le és 580 nm a 3 literes blokkból 2 db turbóval. Ennek az az előnye, hogy nem fogy el magas fordulaton, mint ahogy a legtöbb dízelnél lehet érezni. Rálépsz a gázra, villog a kipörgésgátló, az autó kicsit ficánkol, az elektronika küzd, közben mennek fel a mutatók. De ha megvan a teljes tapadás akkor présel az ülésbe igazán és csak tol. 150 még mindig tol, 180 még mindig, már elhagytad a 200-at de még mindig érzed ahogy gyorsul, nem esik nehezére elérni a végsebességet ami 250 környékén van korlátozva. Aki szeret lendületesen autózni az imádni fogja és mindezek mellé nekem a legjobb átlagfogyasztásom egy tankra 7,5 liter volt, a legrosszabb pedig 8,6, szóval nem egy zabagép.

Mindent összevetve én nagyon szeretem, viszonylag modern, kényelmes, jól megy, nem eszik túl sokat. Nem volt vele még különösebb gondom ,igaz még csak fél éve van nálam, de bármi is legyen én a legjobbat adom neki, mert megérdemli és igényli is, hiszen mégis csak egy prémium autó vagy mi :)

Hibalista

- - Felső turbó olajcső - - Első-hátsó fékbetétek - - Lengéscsillapítók (hála a magyar utaknak) - - Anyós oldali kapaszkodó (típus betegség, szétmállik az idő során)

Ide hordtam szervizbe

Egy kedves barátom

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én (turbó olajcsövet és az anyó oldali kapaszkodót cseréltem saját kezűleg, nem nagy kaland egyik sem)

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 246000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? e46 330d Következő autója? e90 335i
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)