A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 318D Touring tuning 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

fürge kombi

Szöveges ítélet

Újan vettem, mert a BMW adott 20 százalék kedvezményt, míg az Audi csak nyolcat adott volna.

320D-t akartam, de a regisztrációs adó túl magas volt, míg erre a verzióra az állam még vissza is térített egy keveset.

Jól ment tuning nélkül, de kanyarban nem volt a legstabilabb a német autópályán. 209-et bírt GPS szerint (óra szerint 220-at) -- valószínűleg a runflat gumik miatt, amivel minden új BMW-t szerelnek.

24,000 km-nél jöhetett a tuning, ami miatt sajnos el fogom veszíteni a garanciát, ami a BMW-nél amúgy is csak két év. Eibach Pro-kit rugók és tuning, ami felnyomta a teljesítményt 180 lóerőre, a nyomatékot pedig 415 Nm-re. Ez kábé a 320D teljesítményének felel meg, míg a nyomaték alig van a 325D alatt. Állítólag a kuplung 450 Nm-t bír -- majd meglátjuk...

Mivel Touring, ami egy kicsit alacsonyabban ül, tök simának néz ki, de most már elég jól megy. Még nem próbáltam a német autópályán, de szerintem most már 230-at bír GPS szerint (azaz kábé 245 körül órán).

Hosszú távon kényelmes, és Shell V Power Diesellel megy a legjobban. Kanyarban OK, de most már egy picit jobb az Eibach rugókkal.

Ennyi! Meg akarom tartani kábé 100,000 km-ig. Ekkora teljesítmény már elég. Ha besül a motor, fizethetek majd, mint a katonatiszt...

Update plusz 1500 km után:

Most már egy kicsit jobban ismerem a tuningolt állapotában. Az Eibach rugók hosszabb távon kicsit jobban szétrázzák az embert, mint a sima. Kanyarban egy picit stabilabb, mint régebben.

A plusz nyomatékot nagyon lehet érezni. 2000-től 3800-ig sokkal jobban húz; a 80-120 tartományban jobban gyorsul; négyesben és ötösben van benne több erő. Kipróbáltam végre az Autobahnon: 237 km/óra GPS (248 óra) szerint, de még mindig volt benne egy kis tartalék. Szóval szerintem 240-et bír GPS szerint.

A fékek még éppen bírják, de azért nem fogok ezzel 240-nel száguldozni. A runflat gumikat ki fogom hamarosan cserélni, de egyelőre jó ez így.

Hibalista

- Kicsit nyikorgott valami a jobb első szék alatt, hátsó ablaktörlő kattogott, egyesben rángatott a váltó. Megcsinálták az első szervíznél.

Ide hordtam szervizbe

Külföldi, úgyhogy mindegy

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 25500
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Civic 1.6 BAR Sport Következő autója? 330D
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)