fürge kombi
Szöveges ítélet
Újan vettem, mert a BMW adott 20 százalék kedvezményt, míg az Audi csak nyolcat adott volna.
320D-t akartam, de a regisztrációs adó túl magas volt, míg erre a verzióra az állam még vissza is térített egy keveset.
Jól ment tuning nélkül, de kanyarban nem volt a legstabilabb a német autópályán. 209-et bírt GPS szerint (óra szerint 220-at) -- valószínűleg a runflat gumik miatt, amivel minden új BMW-t szerelnek.
24,000 km-nél jöhetett a tuning, ami miatt sajnos el fogom veszíteni a garanciát, ami a BMW-nél amúgy is csak két év. Eibach Pro-kit rugók és tuning, ami felnyomta a teljesítményt 180 lóerőre, a nyomatékot pedig 415 Nm-re. Ez kábé a 320D teljesítményének felel meg, míg a nyomaték alig van a 325D alatt. Állítólag a kuplung 450 Nm-t bír -- majd meglátjuk...
Mivel Touring, ami egy kicsit alacsonyabban ül, tök simának néz ki, de most már elég jól megy. Még nem próbáltam a német autópályán, de szerintem most már 230-at bír GPS szerint (azaz kábé 245 körül órán).
Hosszú távon kényelmes, és Shell V Power Diesellel megy a legjobban. Kanyarban OK, de most már egy picit jobb az Eibach rugókkal.
Ennyi! Meg akarom tartani kábé 100,000 km-ig. Ekkora teljesítmény már elég. Ha besül a motor, fizethetek majd, mint a katonatiszt...
Update plusz 1500 km után:
Most már egy kicsit jobban ismerem a tuningolt állapotában. Az Eibach rugók hosszabb távon kicsit jobban szétrázzák az embert, mint a sima. Kanyarban egy picit stabilabb, mint régebben.
A plusz nyomatékot nagyon lehet érezni. 2000-től 3800-ig sokkal jobban húz; a 80-120 tartományban jobban gyorsul; négyesben és ötösben van benne több erő. Kipróbáltam végre az Autobahnon: 237 km/óra GPS (248 óra) szerint, de még mindig volt benne egy kis tartalék. Szóval szerintem 240-et bír GPS szerint.
A fékek még éppen bírják, de azért nem fogok ezzel 240-nel száguldozni. A runflat gumikat ki fogom hamarosan cserélni, de egyelőre jó ez így.
Hibalista
- Kicsit nyikorgott valami a jobb első szék alatt, hátsó ablaktörlő kattogott, egyesben rángatott a váltó. Megcsinálták az első szervíznél.
Ide hordtam szervizbe
Külföldi, úgyhogy mindegy
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 25500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Civic 1.6 BAR Sport | Következő autója? | 330D |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
