A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 320d 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ficánkoló kislány

Szöveges ítélet

A BMW egy életérzés. Ez a második 320d alattam. Az előző remekül fel volt szerelve, ez sajnos fapadosabb. Kicsit hiányzik a bőrülés, az ülésfűtés.
Persze ezek mind relatív dolgok. Ha egy Octaviából ülsz bele, maga a menny. Ha egy Audi A6ból, akkor fapad.

A motorteljesítmény fantasztikus, akárcsak a 6 sebességes automata váltó. Elég sokat vezetek (évi 40-50ekm), sok vidéki út. Aki ilyen teljesítményű autóban él, nem érti, hogy vasárnap miért nem halad a forgalom. Egy gázfröccs és 80.

Próbálok takarékosan vezetni, autópályázom sokat, ott óra szerinti 147, tempomat, ez gps szerinti 139. Erre még nem ugrik a trafi. Városban nem gyorsulok lámpától lámpáig, amikor tudok, ésszerűen vezetek. Ha látom előre, kiteszem üresbe és begurulok a piroshoz. Így 6.6-tal járok, méréssel, számolással alátámasztva.

Amikor meg jön az isteni szikra, DS, padlógáz, visszagangol az automata és elszabadulnak a lovak. Nagyon megy. Hihetetlenül nagyon. Amikor megkaptam, majdnem túl is mentem azon a határon, amin sose szabad: mások fékeztek miattam. Szerencsére nem lett baj, de szokni kell ezt az erőt. Az biztos, hogy bármikor mosolyt csal az ember arcára.

Az autó "egyben van". Nem nyikorog, csörög, zörög. Halk dízel kerregés, sima futás. Elegáns és sportos, ahogy tervezték.

Aki nem vezetett ilyet, sose fogja megérteni, hogy mi a különbség egy Ocatvia és egy BMW között. A játszáson túl az, amikor 150km után még mindig csend és béke van, nem fáj a hátam, a kezem, stb. Nem fütyül a turbó, nem surrog a kerék. Nyíregyházáig lehet gondolkodni, telefonálni, ügyet intézni, reggelizni, angolul tanulni, hangoskönyvet hallgatni. És odaérve csak nyakkendőt kell igazítani.

Most már 1.5 éve használom, azóta belement majdnem 70ekm. Megy és pont.

A kényelemre azért adtam 7est, mert tudom, hogy milyen a lábtámaszos, bőrülés. Ahhoz képest 7es. Egy 307es Peugethoz képest 15-ös.

Hibalista

- időszakos fékcsere. Betét + tárcsa, elvileg 140e km. Gyári alkatrész nem márkaszervizben: 130eHUF - egy xenon "izzó", az autó jelezte, amikor még világított, de elszíneződött. 15eHUF - az egyik henger porlasztó csúcsa mellett kifújt, réz tömítés csere. A forró gáz megolvasztotta a szelepfedelet, cseréltük bontottra. 70eHUF. - eltört a hűtőkörben valami műanyag, olajcsere mellett grátiszban megcsinálták - egyébként szokásos olaj, szűrők

Ide hordtam szervizbe

Mechanikai Művek területén BMW szerviz.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 320d E46 Következő autója? 320
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)