A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 320 DA 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete párduc

Szöveges ítélet

Előtte egy E 280-as v6-os benzines Mercedesem volt, ezért egy elég komoly félelmeim voltak a karosszéria méret, meg a motor teljesítménye miatt. A Merci 205 lovas volt, ez a BMW pedig 163 lovas, így aggódtam hogy nem lesz ez gyengécske egy kicsit? Aztán minden félelmem köddé foszlott, és a tömény élvezet időszaka kezdődött el. Soha nem hittem volna hogy ez a kétliteres dízelmotor ilyen elképesztő teljesítményre legyen képes. Ami legelőször feltünt, hogy milyen gyorsan reagál az automata váltó az utasításokra. A felfelé kapcsolásokat szinte észre sem lehet venni, a visszakapcsolások pedig gyorsak, nem gondolkozik a váltó hogy most mit is kéne csinálni. A futómű szintén telitalálat, elképesztő kanyarsebességeket lehet produkálni,mert hihetetlenül stabil, viszont városban vagy rossz úton ráz mint a fene. A karosszéria merevsége olyan mint ha egy tömbböl öntötték volna az autót. A benzines után kellett néhány hét mire megszoktam a dízelkerregést, de most már észre sem veszem. Ez egyébként is csak alapjárat környékén van, aztán kisimúl a hangja, és még 200 km/h környékén is nagyon csendes. A motorról már nem is beszélek, mert mindenki szuperlatívuszokban beszél róla, ami egyébként igaz. Az igazsághoz hozzátartozik hogy Németből hozattam hozzá egy Papmahl tuningot, ami kifejezetten erre a motortipusra lett készítve. Az eredmény kb. 190 LE, és 400 Nm. Ez javított a gyorsuláson is, de lényegesebb dolog az a plusz nyomaték. Abból már kinöttem hogy minden zöldnél versenyezzek, de országúton azért nagyon jólesik az a nyomatéközön, meg a plusz lóerő. Néha azért "bűnbeesek" és egy-két nagyarcnak megmutatom mire képes jármű. A fogyasztás vegyesben a számitógép szerint 7,9 liter. A teljesítmény tükrében ez nagyon jó. Az ülések elöl-hátul kényelmesek. Tökéletesen be tudtam magamnak állítani, ami nem minden autómban sikerült. Egy vacak ülés szerintem a legjobb autót is "agyoncsapja". Az autó eleje brutálisan jó lett, viszont végét még mindig "szokom". Sokáig nem értettem miért írja minden teszt, hogy a BMW milyen nagyszerű vezetési élményt okoz. Úgy voltam vele hogy egy másik márka is tudhatja ezt, de aztán jött a 320 D és ezzel eljött az igazság pillanata is. :-) A vezetés minden pillanata élmény, csak ajánlani tudom mindenkinek.

Hibalista

- Még semmi!

Ide hordtam szervizbe

Helyi BMW specialista, szakműhelynek megfelelő felszereltséggel, és nagyon korrekt árakkal.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? E 280 Avantgarde Következő autója? BMW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)