A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 320d 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Erőgép

Szöveges ítélet

Fogyasztás:
A katalógus szerint kevesebb a fogyasztás, de 7 l-től nem több kondival és leginkább városban használva sem.

Kényelem:
Kényelmes és gyors. Ültetett futóművel és 17-es kerekekkel is komfortos, nem ráz, az előző bmw-met M sportfutóművel - hájrázónak becéztem. Jól fordul. 1500-as fordulattól szépen húz, 2000-3000 között állat. Kötelező az övet bekötni, mert különben megőrit a figyelmeztető hangjával. Robosztus, jól összerakott élményt kelt az emberben a vezetése.
Alap felszereltségnél kevés a tárolórekesz az első üléseknél, kicsi a kesztyűtartó.
A szerviz költségektől előre félek, de még a 30 000 Km messze van - nagy a szervizintervallum.
Az index kapcsolót meg kell sokni - nem a régi beakadós fajta.

Az utánfutót 300-400 kg-mal észre sem veszi. A vonóhorog elektromos csatlakozója nem kompatibilis a magyar szabvánnyal, gombnyomásra engedi le és húzza vissza.
Vezetési élményt nyújt, alig bírja kivárni az ember, hogy kimenjen az országútra - élményautózás.
A 6 gangos váltót meg kell szokni, hamar el kell váltani, de nagy tempót is biztosít a gyors váltások mellé. 80-100 km/h-tól 6-ba lehet tenni és megy. Nagyon jó a váltó, minden fokozatba tételét végig lehet érezni az autón, rövid úton jár.

Hibák:
Még nem találta.

Még bejáratós, 2000 km-ig 3000 fordulatot nem szabad átlépni, max. 150 km/h. Azért kipróbáltam 170 km/h - nál 3000-ret forog a motor, várom, hogy meghajthassam a pályán.
A hátulját eléggé lebecsmérelték (pedig csak szokatlan), de meg kell csak szokni, és utána azt fogod mondani gyönyörű. Tekintélyt parancsoló, mindenütt megnézik, egy Alfát nem szabad még hasonlítani sem hozzá.
A megültetés sokat dob az autó kinézetén - kell alá min. 17-es kerék.
Csak ajánlani tudom – nem olcsó, de megéri a pénzét – aki olcsót keres az meg ne bmw-t keressen.

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Magisz Kft. Debrecen

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1300
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 316 Következő autója? bmw 3
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)