Ennyiért nagyon megéri
Szöveges ítélet
Ez az első lemeztetős kabrio a hármas sorozatban. Nagyon szép a vonalvezetése zárt és nyitott tetővel egyaránt. A kabriónak sokkal szebb (szerintem) a hátsó lámpája, mint a négyajtósnak. A karosszéria kellően merev nyitottan is, a tető jól zár, bár néhány csepp víz azért itt is előfordúl nagy esőben.
A csomagtartó (csak úgy mint bármelyik lemeztetős kabriónál) elég limitált, ha a tető nyitva van. Ilyenkor egy nagyobb sporttáska és két kisebb hátizsák a befogadó mérete. Ezt javítja az, hogy a hátsó üléssor háttámlája lehajtható és így anélkül pakolhatunk a hátsó ülésre, hogy összekoszolnák azt. Ha már a hátsó traktusról beszélünk fontos elmondani, hogy használható. Nem tágas, de lényegesen nagyobb mint a 911-es estében. Én jellemzően egyedül vagy egy utassal használom, erre tökéletes. Kisebb távon három, négy főnek is megfelelő.
A szélvédelme nyitott tetővel (az első ülések estében) teljesen megfelelő még 200 km/óránál is. Hátúl már nem ilyen rózsás a helyzett. Ott már 100 körűl komoly szélvihar van.
Én 9,5 Mft-ért vettem három évesen. Az új ára cca 20 Mft... Ilyen autót az vegyen újonnan aki lottón nyerte a pénzét.
Ennyiért viszont nagyon megéri.
Nekem hatsebességes automata váltós kivitelű van. Elég jól kezelhető manuális üzemmódban is, de a hétsebességes SMG valószinüleg sokkal sportosabb.
A 335-ös benzines motor egy két kis turbóval combosított három literes blokk. 306 lóerő, amit (mint minden turbós motort) könnyen tuningolhatunk. Elépesztően megy. De tényleg! Gyönyörű a hathengeres motor hangja, főleg ha nyit a pillangószelep a kipufogóban és ez a nyitott tetővel és a motor teljesítményével együtt fantasztikus élmény.
Igazi BMW = megy, megáll, kanyarodik.
Amit nem szeretek az iDrive. Ebben még az első generációs változat van, azóta lehet hogy javítottak rajta. Felesleges bonyolúlt.
Ami nem tökéletes: a matt felületekről néhány helyen (kormány, ajtó) kopik a felületkezelés (ez tipikus BMW betegség, láttam már X3-ban is). Az olaj fogyasztás szignifikáns : 2000 km alatt egy liter olajat fogyaszt. Állítólag ez normális, szerintem viszont nem...
A hibái ellenére életem legjobb autója. Két éve van meg, de még mindíg imádom.
Hibalista
- Eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 45000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
