A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 335i cabrio 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ennyiért nagyon megéri

Szöveges ítélet

Ez az első lemeztetős kabrio a hármas sorozatban. Nagyon szép a vonalvezetése zárt és nyitott tetővel egyaránt. A kabriónak sokkal szebb (szerintem) a hátsó lámpája, mint a négyajtósnak. A karosszéria kellően merev nyitottan is, a tető jól zár, bár néhány csepp víz azért itt is előfordúl nagy esőben.
A csomagtartó (csak úgy mint bármelyik lemeztetős kabriónál) elég limitált, ha a tető nyitva van. Ilyenkor egy nagyobb sporttáska és két kisebb hátizsák a befogadó mérete. Ezt javítja az, hogy a hátsó üléssor háttámlája lehajtható és így anélkül pakolhatunk a hátsó ülésre, hogy összekoszolnák azt. Ha már a hátsó traktusról beszélünk fontos elmondani, hogy használható. Nem tágas, de lényegesen nagyobb mint a 911-es estében. Én jellemzően egyedül vagy egy utassal használom, erre tökéletes. Kisebb távon három, négy főnek is megfelelő.
A szélvédelme nyitott tetővel (az első ülések estében) teljesen megfelelő még 200 km/óránál is. Hátúl már nem ilyen rózsás a helyzett. Ott már 100 körűl komoly szélvihar van.
Én 9,5 Mft-ért vettem három évesen. Az új ára cca 20 Mft... Ilyen autót az vegyen újonnan aki lottón nyerte a pénzét.
Ennyiért viszont nagyon megéri.
Nekem hatsebességes automata váltós kivitelű van. Elég jól kezelhető manuális üzemmódban is, de a hétsebességes SMG valószinüleg sokkal sportosabb.
A 335-ös benzines motor egy két kis turbóval combosított három literes blokk. 306 lóerő, amit (mint minden turbós motort) könnyen tuningolhatunk. Elépesztően megy. De tényleg! Gyönyörű a hathengeres motor hangja, főleg ha nyit a pillangószelep a kipufogóban és ez a nyitott tetővel és a motor teljesítményével együtt fantasztikus élmény.

Igazi BMW = megy, megáll, kanyarodik.

Amit nem szeretek az iDrive. Ebben még az első generációs változat van, azóta lehet hogy javítottak rajta. Felesleges bonyolúlt.

Ami nem tökéletes: a matt felületekről néhány helyen (kormány, ajtó) kopik a felületkezelés (ez tipikus BMW betegség, láttam már X3-ban is). Az olaj fogyasztás szignifikáns : 2000 km alatt egy liter olajat fogyaszt. Állítólag ez normális, szerintem viszont nem...

A hibái ellenére életem legjobb autója. Két éve van meg, de még mindíg imádom.

Hibalista

- Eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)