A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 320d 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Dögös Bimmer!

Szöveges ítélet

Megpróbáltam egy kicsit nagyobb terjedelmű leírást összehozni autómról, hogy így segítsem azokat, akik kicsit is szimpatizálnak a típussal és márkával mert anno én is innen szemezgettem! Köszönet érte…..
De nézzük kicsit a részleteket!
Formáját tekintve nagyon tetszetős, igazán sportos, dinamikus és erőt sugárzó egy kasztni lett az egyszer biztos. (ezért is érthetetlenek azok a BMW tulajok, akik rajtahagyják a röhejes 316-os feliratot). Főleg a front sikerült tökéletesre, ami a markáns lámpatesteknek tudható be szerintem. A sokat kritizált hátsó lámpák formája is csak szokás kérdése… gyorsan meg lehet vele barátkozni. Anno az új 7-es formavilága is már nagyon tetszett, így a 3as vonalvezetése is lázba hozott. De az igazi érték a lemezek alatt van! Elöl hosszában kissé hátratolva a motor és hátul a hajtás, mindez közel 50-50 százalékban elosztva a két tengelyen, ami élvezetes kanyarvételeket és bolondbiztos úttartást ad. A bekapcsolt ESP (itt DSC) jól működik, bár elsőre kissé túlzóan határozottnak tűnt, amikor az esős aszfalton a fara kissé megindult és a beavatkozó elektronika úgy állította, meg mintha betonfalnak ment volna a kisodródó jármű. De hát a biztonság mindenek elött  ! Az élményt fokozni is lehet, ha kikapcsoljuk a DSC-t ami, első lépésben DTC néven kis kipörgést enged, így hóban elinduláshoz de még inkább látványos kanyarvételekhez jó segítség. Hosszabban lenyomva elvileg minden korlát feloldódik és az ember az úr… nemtudom még nem próbáltam. A belső szintén jól sikerült, leegyszerűsített formák, semmi sallang csupán a legszükségesebb dolgok ízlésesen tálalva. A dolgok annyira leegyszerűsítettek hogy pl. a vízhőfokmérőt már nem is kell keresni mert nincs. Bár a felelősségteljes tulajdonos valószínűleg e nélkül sem fogja hidegben tolni neki. Már az alap matt titán elnevezésű betétek is hangulatos belsőt teremtenek de, a feláras alu borítás még erre is rátesz egy lapáttal. A fabetét viszont szörnyű, egyszerűen nem is ebbe az autóba való, egy Mercedesben inkább el tudnám képzelni. Az ergonómiát tekintve azért vannak hiányosságok, pl. az ablak le és felhúzó gombok kialakításánál valószínűleg Kobe Bryant NBA játékos, lehettet a mérce, ugyanis olyan előre tették, hogy művészet lenne előrehajolás nélkül működésbe hozni. Így nem egyszer az a vicces helyzet van, hogy a hátsó ablakokat hozom működésbe az első helyett. Néha ciki volt az ilyen! Továbbá nincs öv magasság állítás, ami már egy alsó kategóriás autóban is megtalálható nagy eséllyel. Mindezekért kárpótolja a vezetőt, illetve annak utasát elöl a kényelmes üléspozíció. Külön köszönet jár, azért hogy az üléseket szinte teljesen a padlóig lehet ültetni. Amit még megjegyeznék, hogy a zenekedvelő leendő tulajdonosok ne sajnálják a minimum 150.000 Ft-ot a Hifi rendszerre, mert ami benne van alapból az a gagyi szintet súrolja. Hiába az mp3as lejátszó (ami egyébként valami oknál fogva nem mutatja a műsorszámok lejátszási idejét, amire már egy 22990 Ft-os Sanyo fejegység is képes) egyszerűen nem birkózik meg a már picit hangosabb hangok megszólaltatásával torzításmentesen. A hátsó utastér is rendkívül kényelmes ,fejtér lábtér akad bőven, mégis a vállszélesség az ami még ezeknél is nagyobb. Bár amennyiben az első ülések a földig vannak ültetve már a papucsa, sem férne be a hátul ülőnek az első ülés alá. Van még egy elég nagy csomagtartó is, amit sikerült elcsúfítani egy kicsi nyílással így korlátozva a pakolási lehetőségeket. Kár érte. De ezek a hibák szinte fel sem tűnnek annak, aki beül és megy egy kört az autóval. Mert kiváló a motor teljesítménye. Szereti, ha pörgetik diesel mivolta ellenére. A turbólyuk is minimális a gyorsulás viszont annál maradandóbb. Joggal kaphatná meg a futóműnek köszönhetően a nemlétező kanyarkirály címet a 3-as sorozat, mert szinte élményszámba megy milyen kanyarsebességekre képes. Kár hogy rontanak az élményen a gumik, ugyanis hiába biztonságos a defekttűrő kaucsuk, ha egy úthibán kanyar közben egy fél sávot is odébbrakják az autót. Szerencsére orvosolható a hiba egy új gumigarnitúrával. A nemlétező díjak közül még megkaphatná az elől hátul belső hűtésű tárcsafék is a maga elismerését, ami szintén kiválóan sikerült. A kormányzás és a váltó, amit egy új Passat-os barátom túl keménynek tartott. Azt hitte rossz a váltó, mert nehezen veszi a sebességet, pedig csak a VW-hez képest keményebb. Szerintem így tökéletes és kissé sportos. A fogyasztás is szintén kitűnő, gyakorlatilag 7 liter körül marad bármilyen használat és klíma mellett is.
Még egyetlen bosszúságot szeretnék megosztani. Ez pedig az ajtók csukására vonatkozik, ugyanis nem sikerült építeni belőlük olyat, amelyik enyhe de ink normál csukásra be is záródnak. Szinte be kell őket csapni…nagy kár érte, mert elég idegesítő egy ilyen autótól!
De azthiszem ezek a hibák mégis elviselhetőek ahhoz képest, amit az autó összességében nyújt. Én ink a hibákat emeltem ki, amiket lehet, később orvosolnak majd modellfrissítéskor.
Mindent összegezve egy szuper prémium autó ezzel a motorral. Az ár nem a legolcsóbbak közé sorolja de, biztosak lehetünk, abban hogy azt kapjuk érte, amit elvárunk tőle!

Hibalista

- Első Szervíz után: Minden hibátlan! Szervízköltség mindösszesen 65.000 Ft
- Második szervízlátogatás ami már több kopó alkatrész cserével járt együtt, 125.000 Ft volt
- Volt egy kormányzár meghibásodásom (nem engedte el a zár a kormányt a kulcs behelyezésekor azonnal) gariban csere pár óra alatt.

Ide hordtam szervizbe

Budapest Motors

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 1500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? BMW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)