A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 320d 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Családdal is élvezhető az élet

Szöveges ítélet

Mindenképpen egy hátsókerék hajtású autót akartam venni, amivel időnként lehet sportosan közlekedni, de a család számára is emészthető, így elég hamar az e90-ek válogatásánál kötöttem ki. Németorszában találtam rá a kiválasztottra, mert újra sajnáltam a pénzt a nagy értékvesztés miatt.
Belőlem sikerült érzelmeket kiváltania, mert bevallom nagyon megszerettem. A vezetési élményével azonnal megvett, az azonnali kormányreakció, a sportot futómű, ami ugyan biztonságosra hangolt, de játékba lehet hozni, illetve a nagy sebességű kanyarokban a stabilitása igen meggyőző. Ezekkel nálam belopta magát a gyermeki szívembe. A 163le inkább egy ésszerű kompromisszum, szó sincs brutális erőről, de jó alap.
Az ESP rendszer nagyon biztonságos hétköznapi használatot tesz lehetővé. Ha sportosabban akar menni az ember, akkor viszont nagyon hamar zavaróvá válik, túl sokat nyúl bele, ami számomra kicsit ijesztő, amikor számítok egy reakcióra, de nem az történik, mert "valaki" belenyúlt. Teljesen kikapcsolt elektronikával rögtön a helyére kerülnek a dolgok, akkor az történik, amit csinál a sofőr és úgy reagál a kocsi, ahogy arra számítok. Sose okozott meglepetést nagyon jó az autó saját kormányzása és jól lehet érezni az egyensúlyi helyzetet a hátsókerék hajtással.

Rossz úton persze kemény a futómű, de közvetlen sportos irányítás esetén ugye senki se vár hintázó rugózást.
A másik oldalról mint utazó autó biztosítja, hogy ugyan semmi különlegeset nem csinál, de amit tesz azt teljesen természetesen, egyszerűen és tökéletesen teszi. Utazáskor csönd van, jól érzi benne magát az ember és nem fárad el az út végére. Sose fájt benne a hátam még 7 órás vezetés után sem.

Nem egy óriás autó, de a helyén kell kezelni ebből a méretből ekkora belteret lehet kihozni, amiben ha valaki nem tud elférni, akkor ott az akarattal van a gond.

Télen mindig téli gumit használtam, sose akadtam el vele, pedig volt, hogy a kocsi hasmagasságától mélyebb hóba kerültem és önerőből ki tudtam jönni vele.
Elmondható, hogy a kocsi hasa elég lent van, sőt az első lökhárító gyárilag is nagyon alacsonyan van. Padkára parkolás szinte kizárt, csak alacsony padkára szabad próbálkozni. Ezt aki még tovább akarja ültetni azt inkább nem minősítem, de az biztos, hogy erősen a használhatóság rovására megy, így is odafigyelést igényel. Akár egy sima bevásárlóközpontban is istenkísértés a kocsi orrát a szegély fölé vinni a kerék ütközéséig. Tudni kell, hol az orra és előtte szépen megállni.

Hátrafelé a kilátás elég szűk. Szerintem csak és kizárólag pdc-s (parkolóradar, lehetőleg elől-, hátul) felszereltséggel szabad ilyen kocsit venni. Akkora tükrökkel és a radarképpel bárhova be lehet állni, de nélküle elég elveszett érzés tolatni.
Gyári navi jó, teszi a dolgát, mindenhova odatalál és egyértelmű utasításokat ad pedig csak a business navi volt benne.
A vastag sportkormány a kedvencem, jó fogni, szép és nincs túlszervózva, sőt a mai city kormányokhoz képest kimondottan kemény egy női kéznek, de én ezt akartam és nem csalódtam meg is kaptam.

Mindig gyári alkatrészekkel szervizeltettem, ami miatt végig úgy működött ahogy kellett és sose okozott csalódást, amit kellett rendszeresen cseréltettem. Műszakilag, a vas, a hajtáslánc minden eleme mindig megbízható volt, de az elektronika megtréfált. Bagatel dolgok, de igen zavaró élmény volt az elromló ablakemelő és a centrálzár meghibásodása. Valahogy pont ilyenre nem számítottam. Annyi öröm az ürömben, hogy ezektől a kocsi bárhonnan bármikor haza tud jönni.

Bevallom érzelmi kötődést váltott ki belőlem és csak közel egy év után tudtam magam rávenni, hogy eladjam, pedig már csak hobbiból használtam céges autó mellett (ami még nem bmw volt).
Csak akkor tudtam elengedni, amikor megrendelhettem az új 3-ast.

Hibalista

- Csak elektromos hibák: - hátsó ablakemelő, junction box, centrálzár.

Ide hordtam szervizbe

PolltomKorrekt hozzáértő, márkára szakosodott szervíz.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 95000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Audi Következő autója? 318d
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)