A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 E90 320D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Budapest-Bécs expressz

Szöveges ítélet

Az BMW nagy ugrással egy új Suzuki Swift után került hozzám. A 2008-as svájci frankos összomlás után, meglehetősen jó áron.
Az első benyomásaim vegyesek voltak, bár a kidolgozás érezhetően nagyon jó, de a "sportosítás" (ti., hogy nehezen jár) a kuplungon és a váltón nem igazán nyerte el a tetszésem, a kormány nehéz járása (visszajelzése) viszont nagyon. A kuplungról nem lehet úgy leugrani mint egy szívóbenzines Suzukiról, mert könnyen lefullad, de ezt hamar megszokja az ember.
Az autó igazán pozitív oldala akkor kezdett el megmutatkozni amikor el kezdtem arra használni, amire ki lett találva mégpedig autópályázásra. Az autópályán minden helyzetben elég erőtartaléka van és figyelni kell, hogy az ember ne lépje át a 200-at, az autó még ilyen helyzetben is meglepően csendes, a fogyasztása 130-as tempomatos autópályázásnál 5,6l (a komputer szerint, a fáradtságot soha se vettem, hogy utána is számoljak, de kb jó lehetett). A futómű 16 collos defektmentes gumikkal minden helyzetben csendes, de a magyar utakon helyenként eléggé ráz.
Ja és vicc, hogy egy 10 milliós autóba felárért kell rendelni a pohártartót és persze az enyémnél nem pipálta be az újkori tulaj.
Az autóval gyakorlatilag nem volt probléma, de a légbefuvó lamella olyan filigránra sikerült, hogy hamar elfárad, a centrálzár 220ekm-nél nem akart nyílni, de netes keresgélés után biztosítékcserével orovosoltam és városi dugóban néha jelentkezett kuplungrángatás, de szervízben természetesen nem jött elő és mivel autópályás autó volt ezért nem is zavart különösen.
Mindent összefoglalva meg voltam elégedve a járgánnyal és a legfőbb érvem a lecserélés mellett a turbó és a kettőstömegű lendkerék volt, ami előbb-utóbb bejátszott volna és kedvem és időm se lett volna ezekkel foglalkozni, a pénzt nem mondom, mert az új Octaviam értékvesztése több.

Hibalista

- kuplung(nem cseréltem), centrálzár(biztosítékcsere),légbefuvó lamellák(nagyon karcsú), fékek, lengéscsillapítók

Ide hordtam szervizbe

BMW Wallis Pest - az árak az osztrák szint felett

Értékelése: 2

Másik szerelő értékelése

Pillanat szervíz Budakeszi - korrekt kiszolgálás, korrekt árak

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 63000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift 1.3 GS Következő autója? Octavia 1.4 G-Tec
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)