Beteges, hisztis nőszemély borzasztó szülőkkel
Szöveges ítélet
Először is olvassa mindenki a többi rovatot, a kocsi többet volt szervizben, mint nálam, a szerviz pedig iszonyat.
Assistance tragédia:
Az 1. számú életveszélyes hibám külföldön történt, egy 1500 kilométeres út 600. kilométerénél. Időre mentem, komp jegyem volt. Az assistance szolgáltatást péntek késő délután hívtam. Javítást hétfőre tudtak ígérni, csereautót 3 napra adtak volna Ausztriában. Ezzel nem igazán voltam kisegítve, mivel út közben voltam és 10 napra volt szállásom foglalva Korzikán. Egyébként is fizetni kellett volna a csereautóért, mivel a gépkönyv szerint a kocsi által kiírt hibaüzenettel tovább lehet haladni. Az baromira nem érdekelt senkit, hogy életveszélyes volt az autó és két gyerekkel voltam a semmi közepén. Végül saját felelősségemre és családom életének kockáztatásával 90-el végigdöcögtem 3000 kilométert.
BMW Magyarország:
A hibákat, a márkaszervizt és az assistance-t mind leírtam és kértem az autó cseréjét. hónapokkal később a válasz az volt, hogy nem tudnak mit csinálni, vigyem szervizbe, ha elromlik. Írtam az gyárnak is Németországba. Továbbították Magyarországra és a válasz ugyanez lett. Tragédia.
Egyébként az auto gyönyörű, nagyon klassz az úttartása. kellemes vezetni és iszonyatosan keveset fogyaszt. Ha valaki BMW-t vesz, ne spóroljon a sportülésen és az M sportkormányon, ezek kellenek, mert az alap nem jó.
Viszont a futómű eléggé ráz és a 170 lóerő nem elég ebbe az autóba. És hiányzik a 6 hengeres hang, 2 liter 4 henger nem jó döntés a BMW-től.
Hibalista
- Életveszélyes hibák:
- - Menetstabilizáló elektronika szenzor: Ettől autópályán 130-nál a legkisebb kormánymozdulatra is 1 percre bekapcsolt a menetstabilizáló. Ekkor se gyorsítani, se fékezni nem lehetett, csak kapaszkodni a kormányba és reménykedni, hogy senki sem fékez előttem !!! Csere sok százezerért garanciában.
- - Most éppen szervizben van, mert 2 henger nem megy - ezt is autópályán kezdte. Ki tudja mi lesz ez?
- - Start - stop automata. Ha épp a motor leállítása közben mégis el akartam indulni (ez a kuplung kinyomására működne), az automatika megmakacsolta magát és nem lehetett az autót elindítani. Ilyen szituáció általában kereszteződésekben, veszélyes helyzetben tud előfordulni. Szoftver frissítés.
-
- Elektronikai hibák:
- - Klíma vezérlő computer. Rossz szenzor miatt a kocsi azt hitte, hogy bent 37 fok van, ezért teljes erőből fújta a 4°C-os levegőt (télen is). Csere sok százezerért garanciában.
- - Fényérzékelő szenzor. Autumata fényszóró bekoapcsolás, reflektor automata kikapcsolása nem működött. Csere sok százezerért garanciában.
- - Elektronikus kormányzár nem működött (külföldön, a puszta közepén nem oldott ki). Szoftver frissítés.
-
- Összeszerelési hibák:
- - Fényszóró mosó szétesett, nem akart működni.
- - Szélvédő keret kiesett a helyéből, beázott, zúgott az autó.
- - Belső dísz csíkok leestek.
- - Belső térben és csomagtartóban néha azonosíthatatlan eredetű műanyag alkatrészeket találtam.
- - Műszerfal merevítő karosszéria elem hegesztése a műszerfal alatt eltört. (Budapest Motorsnál hegesztés helyett faékkel javítva).
- - Zörgések mindenhol.
-
- Egyéb hibák:
- - Sebességváltó az 1-es fokozatot 10-ből 1-szer nem akarja bevenni. A szerviz a mai nepig nem találja a hibát.
- - A kormányban egy műanyag alkatrész gyűrődött, iszonyatos nyikorgás.
- - Nedves időben a futómű szilentblokkok nyikorognak (szerviz szerint normális jelenség).
- - Gyujtáskábel csere. Garancia
- - Lambdaszonda csere. Garancia
- - A motor vezérlő elektronika visszajelző lámpa néha felgyullad. A szerviz néha megtalálja a hibaüzenetet eltárolva, néha nem. Szerintük az ilyen hibaüzenet normális, nem találtak hibás alkatrészt.
Ide hordtam szervizbe
Budapest Motors (Budapest, Szentendrei út)
Borzasztó szervíz az első udvarias találkozások után.
- Törött hegesztés a műszerfal alatt faékkel javítva!
- Ha egy hiba nem állandóan fordul elő, és nem tudom reprodukálni, akkor a garancia nem számít, ki akarják fizettetni a munkaidejüket, mert keresték.
- Süketek, a zörgéseket nem hallják és nem orvosolják (amit a Rack autó azonnal megcsinált).
- A hátó lökhárítóm cseréje után (egy hülye belémcsúszott 10-el télen) a gumi tömítések 30 centi hosszan lifegve lógnak ki a lökhárítóból.
- 10 milliós autó javíttatása esetén sem adnak csereautót, szemben a leggagyibb autók szervizével, vagy ugyanennek a tulajdonosi körnek az Opel szervizével.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Rack autó (Budaörs)
Egyenlőre mindenben korrekt, még a zörgéseket is elhárították.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 34000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Zafira 2 | Következő autója? | Lexus |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
