A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 320i 

Az ítélet értékelése
2,4(5 db)

Beteges, hisztis nőszemély borzasztó szülőkkel

Szöveges ítélet

Először is olvassa mindenki a többi rovatot, a kocsi többet volt szervizben, mint nálam, a szerviz pedig iszonyat.

Assistance tragédia:
Az 1. számú életveszélyes hibám külföldön történt, egy 1500 kilométeres út 600. kilométerénél. Időre mentem, komp jegyem volt. Az assistance szolgáltatást péntek késő délután hívtam. Javítást hétfőre tudtak ígérni, csereautót 3 napra adtak volna Ausztriában. Ezzel nem igazán voltam kisegítve, mivel út közben voltam és 10 napra volt szállásom foglalva Korzikán. Egyébként is fizetni kellett volna a csereautóért, mivel a gépkönyv szerint a kocsi által kiírt hibaüzenettel tovább lehet haladni. Az baromira nem érdekelt senkit, hogy életveszélyes volt az autó és két gyerekkel voltam a semmi közepén. Végül saját felelősségemre és családom életének kockáztatásával 90-el végigdöcögtem 3000 kilométert.

BMW Magyarország:
A hibákat, a márkaszervizt és az assistance-t mind leírtam és kértem az autó cseréjét. hónapokkal később a válasz az volt, hogy nem tudnak mit csinálni, vigyem szervizbe, ha elromlik. Írtam az gyárnak is Németországba. Továbbították Magyarországra és a válasz ugyanez lett. Tragédia.

Egyébként az auto gyönyörű, nagyon klassz az úttartása. kellemes vezetni és iszonyatosan keveset fogyaszt. Ha valaki BMW-t vesz, ne spóroljon a sportülésen és az M sportkormányon, ezek kellenek, mert az alap nem jó.

Viszont a futómű eléggé ráz és a 170 lóerő nem elég ebbe az autóba. És hiányzik a 6 hengeres hang, 2 liter 4 henger nem jó döntés a BMW-től.

Hibalista

- Életveszélyes hibák:
- - Menetstabilizáló elektronika szenzor: Ettől autópályán 130-nál a legkisebb kormánymozdulatra is 1 percre bekapcsolt a menetstabilizáló. Ekkor se gyorsítani, se fékezni nem lehetett, csak kapaszkodni a kormányba és reménykedni, hogy senki sem fékez előttem !!! Csere sok százezerért garanciában.
- - Most éppen szervizben van, mert 2 henger nem megy - ezt is autópályán kezdte. Ki tudja mi lesz ez?
- - Start - stop automata. Ha épp a motor leállítása közben mégis el akartam indulni (ez a kuplung kinyomására működne), az automatika megmakacsolta magát és nem lehetett az autót elindítani. Ilyen szituáció általában kereszteződésekben, veszélyes helyzetben tud előfordulni. Szoftver frissítés.
-
- Elektronikai hibák:
- - Klíma vezérlő computer. Rossz szenzor miatt a kocsi azt hitte, hogy bent 37 fok van, ezért teljes erőből fújta a 4°C-os levegőt (télen is). Csere sok százezerért garanciában.
- - Fényérzékelő szenzor. Autumata fényszóró bekoapcsolás, reflektor automata kikapcsolása nem működött. Csere sok százezerért garanciában.
- - Elektronikus kormányzár nem működött (külföldön, a puszta közepén nem oldott ki). Szoftver frissítés.
-
- Összeszerelési hibák:
- - Fényszóró mosó szétesett, nem akart működni.
- - Szélvédő keret kiesett a helyéből, beázott, zúgott az autó.
- - Belső dísz csíkok leestek.
- - Belső térben és csomagtartóban néha azonosíthatatlan eredetű műanyag alkatrészeket találtam.
- - Műszerfal merevítő karosszéria elem hegesztése a műszerfal alatt eltört. (Budapest Motorsnál hegesztés helyett faékkel javítva).
- - Zörgések mindenhol.
-
- Egyéb hibák:
- - Sebességváltó az 1-es fokozatot 10-ből 1-szer nem akarja bevenni. A szerviz a mai nepig nem találja a hibát.
- - A kormányban egy műanyag alkatrész gyűrődött, iszonyatos nyikorgás.
- - Nedves időben a futómű szilentblokkok nyikorognak (szerviz szerint normális jelenség).
- - Gyujtáskábel csere. Garancia
- - Lambdaszonda csere. Garancia
- - A motor vezérlő elektronika visszajelző lámpa néha felgyullad. A szerviz néha megtalálja a hibaüzenetet eltárolva, néha nem. Szerintük az ilyen hibaüzenet normális, nem találtak hibás alkatrészt.

Ide hordtam szervizbe

Budapest Motors (Budapest, Szentendrei út)

Borzasztó szervíz az első udvarias találkozások után.
- Törött hegesztés a műszerfal alatt faékkel javítva!
- Ha egy hiba nem állandóan fordul elő, és nem tudom reprodukálni, akkor a garancia nem számít, ki akarják fizettetni a munkaidejüket, mert keresték.
- Süketek, a zörgéseket nem hallják és nem orvosolják (amit a Rack autó azonnal megcsinált).
- A hátó lökhárítóm cseréje után (egy hülye belémcsúszott 10-el télen) a gumi tömítések 30 centi hosszan lifegve lógnak ki a lökhárítóból.
- 10 milliós autó javíttatása esetén sem adnak csereautót, szemben a leggagyibb autók szervizével, vagy ugyanennek a tulajdonosi körnek az Opel szervizével.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése


Rack autó (Budaörs)

Egyenlőre mindenben korrekt, még a zörgéseket is elhárították.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2008
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 34000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Zafira 2 Következő autója? Lexus
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)