"BEST FUN" Car in the UK, TG CHOICE
Szöveges ítélet
Aki teheti BMW 320d,E90, 6 sebességes automatával,Professional Navival vegye meg ezt az autót.
Újkori ára drága 10-12 M Ft felszereltségtől függően. 2-3 évesen az értéke a felére csökken,így újat nem igazán éri meg venni. 3-3,5 évesen 5MFt körül, 1,5-2,5 évesen 5,5-6,5M Ft között elérhető közelségbe kerül!
Az autó a középkategória talán legjobban,legélvezetesebben vezethető autója!
Az autó mintha "SÍNEN FUTNA"! különleges élmény.
Aki teheti és szereti Automatát vegyen. Nagyon tökéletes,kifinomult,a kategória legjobbja/rántás nincs/!
A motor szintén nagyon jó 340Nm nyomaték magáért beszél.Diesel!A motor meglehetősen csendes,szinte bármekkora sebességgel megyünk,a szélzaj alig hallható,a futás halk marad!Az utastérben vezetés közben csend honol.
Dinamikus vezetési stílust nagyon szereti az autó.
Takarékos: 6-7l körül fogyaszt a kocsi. Városban nagyon kényelmes és biztonságos az Automata váltó.
5 csillagos minősítést kapott a TOP GEAR TEST DRIVE DIRECTORY angol autós teszt újság dicshimnuszokat ír róla!
BMW-ket emeli ki toronymagasan a legjobb autóknak. Minőség,teljesítmény,vezethetőség,biztonság,helykínálat nagyon magas színvonalú! A rugózása harmonikus beállítású,a futómű nagyon jó,úttartás kiváló,kormányzás első osztályú.A fékek hatásosak. Nem véletlen,hogy a 3-asból ad el a BMW a legtöbbet. A középkategória egyik legszélesebb autója 181,7 cm-el. Nagyon kényelmes. Sokkal szélesebb,mint a A4,vagy C 220.A helykínálat nagyon jó,hátul kényelmes magasabb utasoknak is! Sportos vezethetőség! Nyomógombos indítás a legkorszerűbb megoldás.
Az autó nagyon szép,a hátsó lámpát kritizálják egy kicsit,nem mindenkinek tetszik,de ez szerintem csak rossz májúság,irígykedés lehet. Ki kell próbálni az autót és akkor megváltozik a kép mindenről. Mindjárt meg lehet szokni azokat a hátsó lámpákat. Egyébként 2008 őszén átdolgozzák a hátsó lámpáit,ráncfelvarrás következik. Ezt a kocsit szeretni kell.
Megbízható,gyors,bitonságos,minőségi kidolgozás!
Mindenkinek csak ajánlani tudom!
Extrák nélkül már jóval a bűvös 5M Ft alatt megkapható 2005.Extrákkal 5-6,5M Ft a vételi ára/2006,2007/.
Aki fiatal,de sokat futott BMW-t akar venni felhívom a figyelmét,arra,hogy a szervízigénye nagyon nagy!
Alkatrész kopás érzékelő van ezekbe a kocsikba beszerelve és emiatt sajnos nem csak a kötelező 30000km-es szervízciklusnál kell bevinni az autót a BMW márkaszervízbe,hanem ha pld. 11000km múlva,vagy 3000km múlva elkopik az autón valami,amit jelez a műszer,akkor is be kell vinni és fizetni kell a magas Rezsióradíjjakat és magas gyári alkatrészárakat.
Talán ez egy nagy hátránya a BMW-nek,hogy emiatt a szervízére elég sokat kell költeni!!!
Így a BMW szervízköltsége éves szinten elérheti,vagy akár meg is haladhatja a 100000Ft-ot,futásteljesítménytől és használattól függően!!
Hibalista
- Az autó csak a 30000km-es kötelező szervízen volt./60-70eFt/.
- A fékbetéteket cserélni kellett. Nem olcsó.
- A fényszóró izzója kiégett. Nagy hiba? Szerintem nem.
Ide hordtam szervizbe
Wallis Pest
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 40000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Primera | Következő autója? | 320d/520d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
