Bátor de jó választas!!!
Szöveges ítélet
Az első szó ami eszmebe jut az autóval kapcsolatban, hogy szeretem. Megérte a pénzt. Az én esetemben mondható jó választás volt. Előző autóim nagy csalódások voltak, értem ezt állapot, ráfordított idő, pénz és energia szempontjából. (Lada kocka 1300,1500 , Samara 1300, Suzuki 1300 régi, új swift, citroen c5 2.0l hdi,Bmw 523i kombi, audi a8 4,2 quatro, vw polo 1,0l) Úgy értékelem ár+érték, megbízthatóság, kényelem alapján ez az eddigi legjobb. Bár ha a 4.2 quatro ennyit enne mint ez és az alkatrész ára is ugyan annyi lenne nem lenne kérdéses ,hogy az audit választanám.
Egy spórolásból jó ötletnek látszó elmebetegség és sok rábeszélés miatt előző autóm egy 90 es évjáratú vw polo 1 literes erőforrásal volt. Aztán gondoltam most már elég volt az elmebajból, eleget spóroltam kellene valami kényelmes de egyben sportos, takarékos megoldás. Ez sikerült is az egyik szép vasárnap cruise-olas közben megpillantottam az egyik kereskedésben velem szemben incselkedő visszafogott szépséget. Hétfőn már sikerült is átülnöm polo-kocsiból valami egészen nagyszerűen jobb gépezetbe. Az autó nem új de minden működik vezetett szervízkönyv járt hozzá. Feszes futómű, váltó és írányítás ami a sportosságot illeti. Dinamika kicsit elmaradt a várttól de egy kis chip megoldotta a problémát és még kevesebbet is fogyaszt, már tényleg nevettségesen keveset (polo-nál több mint másfél literrel:). A 16 ezer megtett kilóméter után service-nél tartok jövő héten lesz aktuális, a fékbetéteket és a tárcsákat is cserélni kell mert intenzív fékezésnél a kormányon érezhető kisebb remegés. Nem fogom sajnálni a pénzt a drágább jobb minőségű alkatrészekre mert mindig meghálálja minden autó típustól függetlenül a jobb anyagot. Ezen kívül nem volt még semmi baja, egyszer szétszereltettem a szívosort mivel azt hallottam több helyen, hogy ezekben az szériákban vannak a torkokba szerelve pillangószelepek és kb 160 ezer kilóméter után több diesel motornál jelentekezett, hogy anyagfáradásból eltörtek és beszívta a motor, tönkretéve a motort és turbót is. Ezt megelőzve rendeltem hozzá dugókat ami kiváltja a pillangószelepeket. De sajnos csak akkor jöttünk rá, hogy ez a széria nem lett felszerelve evvel mikor már leszedték a fedelet. Szóval azért öröm az ürömben evvel nem lesz probléma. Szerintem aki kis figyelmet szentel a helyes karbantartásra egy olyan autót kap ami gyönyörűen teszi a dolgát, kényelmes , energiatakarékos és szerintem szép is. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Én megtaláltam benne a megfelelő társat a mindennapokhoz. Jelenleg nem gondolkodom a cserében de ha eljön az ideje valószínüleg Bmw lesz az utód kicsit nagyobb motorral lehet kicsit nagyobb kasznival. 330d vagy 530d. Örülök ha valakinek tudok segíteni a választásban. UI: Olvastam feljebb minden féle ítéletet amihez nem szeretnék se jót se rosszat hozzáfűzni csak arra lennék kiváncsi ki írta őket :D
Hibalista
- Féktárcsák
Ide hordtam szervizbe
Családi szerelőműhely.....
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Polo 1.0 | Következő autója? | 330d v. 530d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
