A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 E 92 330 xd 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

'Aldott auto

Szöveges ítélet

Audibol ultem at. Szerettem volna egy sor 6 gazolajos motort amit meg a magyar mernok dr.Anisits Ferenc, es csapata fejlesztett sok idon keresztul. Nem mellesleg Bajororszagban gyartjak azaz ott van a fohadiszallas, na jo Nemetorszagban, amit ok is felajanlottak Szuz Marianak, 2.orszagkent Magyarorszag utan sok szaz evvel... Ennyit a kereszteny magyar megkozelitesrol. :-) Hamarosan megaldatom egy katolikus pappal is!
Automata 6 sebesseges zf valtoval (aminek talan van koze az Egerben talalhato uzemnek is), es osszkerekhajtassal, szandekosan i-drive, es napfenyteto nelkul(sokat elvesz a fejterbol). Hal'Istennek sikerult ratalalnom, igaz sokaig kerestem, tobb mint egy evig. 180 kw, gyonyoru a hangja, szeretem a gazolajas autokat, persze a benzinest is. Azert is valasztottam, mert csak egy turboval szerelt motort szerettem volna. A valtoja lomhabbnak tunik az audi multitronic valtoja utan, de meglehet szokni. Szerencsere meg a 6 sebesseges. Tobb sebesseg, tobb valtas, gyengebb alkatreszek, stb... A kulonbozo szelessegu gumik miatt telen, jeges nyomvalyus uton picit kellemetlenul erezni ha beavatkozik az x-drive, de egyforma szelessegu gumikkal kikuszobolheto, csokkentheto. Miert az x-drive? Elektronika ide-oda, de esos uton, sot hoban, jegben okozhat gondot, meglepetest egy eros, nyomatekos auto csak hatsokerek hajtassal. Kar, hogy nem lehet kikapcsolni teljesen egy gombbal. A sor 6? Hibatlan. Tokeletes motorepitesi mod. Egyszeruen alig tudja magat az ember turtozteni, hogy ne adjon padlogazt, es gyorsuljon le mindenkit. Autopalyan van igazan elemeben, varosban annyira nem elvezheto szamomra. Ami nem tetszik, hogy csak a titkos menubol lehet elohivni a hutoviz homersekletet. Nem ertem, miert nem lehet egy szoftver frissitessel elerhetove tenni, ha a sofor ugy akarna! A defektturo gumik hamarosan mennek, parasztvakitasnak tartom. Tobb eve van autom, tobb ezer km-t levezettem, kulonosebb gondok nelkul. Rontja a komfortot, nehez is, kemeny is, draga is a hagyomanyoshoz kepest, szoval nem latom ertelmet. Foleg, hogy utana kuka, mert elvileg nem lenne szabad javitani! A gumisok sem szeretik szerelni. A kormanyzasa nekem nehezebbnek tunik, mint az audin. Ami kezdetben szokatlan volt, de idovel hozza izmosodtam. Nem igazan tetszik, hogy a multikormany nyomogombos, es nehezen nyomogathato. I-drive-ot nem szerettem volna, mert az elozo automban nagy navi volt, minden foldi joval, es igazsag szerint rajottem, hogy nincs ra szuksegem. Eggyel tobb dolog ami hibat szulhet. Foleg, hogy nem eppen szolid az a masodik pup a muszerfalon, az ujabb tipusokrol meg ne is beszeljunk. A gyari hifi, az egyszeruen elvezhetetleul gagyi. Az auto leggyengebb pontja szamomra. Szinte be sem kapcsolom, mert serti a fuleimet a hangja. De majd szepen feljavittatom. :-) A szel zaj kezdetben erosnek tunt 160-170-nel, de mar hozzaszoktam. Gondolom a keret nelkuli ajto is noveli. Combtamaszos bor ulesek vannak benne, de a fejtamlat nem lehet nagyon kozel tolni a hattamlahoz, igy aki alacsonyabb, hosszabb uton fajhat a nyaka, vagy hatra ul. :-) Tovabba a fejtamla bor szeleit nem varrtak le, mint mondjuk az audinal. Ami picit csunya igy szerintem. Az uzemanyag tankja lehetne nagyobb vagy 10-15 literrel. Nem igazan ertem a kozponti es hatso szellozorostelyokon levo homerseklet allito letezesenek okait...

Osszegzes:
A motor, szerintem tokeletes.
Az automata valto picit lomha, de meg szeretheto.
X-drive, teszi a dolgat, de tehetne finomabban is, uakkor jo lenne ha be-,kikapcsolhato lenne.
Hutoviz homerseklet ellenorzesenek a hianya, sulyos hiba.
Parasztvakito defektturo gumi hozadeka, hogy nincs gyarilag ingyen kompresszor a csomagtartoban.
Belso, azert elvarhato volna egy picit jobb minossegu anyag hasznalat, es az aprobb dolgokra tobb gondos figyeles. Mint pl.a fejtamla bor szelei levarrasanak hianya. Vagy szamomra az elso sofor oldali konyoklo allithatosaga rovidnek bizonyult, 175 cm vagyok. Valoszinu hozzajarult ehhez, hogy a kormany oszlop csak fel-,leallithato. Be es ki mar nem. Szinten egy nagy hiany szamomra, nem tudom, hogy az extrakent rendelheto-e? Tempomat szepen es latvanyosan mukodik.
Kulso, nekem tetszik. :-) Hoheher metal, krom csomaggal. Hatrany a kupè tipus miatt a nagy ajto, ami neheziti szuk helyen az auto elhagyasat. Dehat ezert sportos. :-) Elvileg 30%-kal szilardabb a kupè kasztnija a masik tipusokhoz kepest, es talan az ujra eladhatosag teren is jobb.

De alapjaban veve szamomra igy is szeretheto auto!

Hibalista

- Felso pollenszurohaz fulei levoltak torve, fenyszoromoso motor nem mukodott (markaszerviz postan kuldott ujat, keresemre), balelso fenyszoromoso spriccolofej egyik fule ami a kis rugot tartja torott, start-stop gomb kornyeke mar megkopott. Lenyegeben a gagyi muanyagok tortek.

Ide hordtam szervizbe

Activa Spa Trento (TN)Olaszorszag Naluk vettem hasznaltan, egy gazdas volt. Vegig naluk szervizelve, 1 ev garanciaval. Mielott hazakerult az auto, elotte meg kicsereltek INGYEN, a hatso fektarcsakat es fekbeteteket (gyarira). Mert szerintuk mar csak 3.000 km-t irt... :-) Teljesen leszervizelve adtak at. Fenyszoromoso motort elpostaztak, mert tobb szaz km-re lakom toluk.Kulfoldre nem adnak el autot, de amugy korrektek, es segitokeszek.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 66923
Megbízhatóság (7) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Audi A4 Avant Következő autója? motort veszek :-)
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)