A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 330d automata 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kutya ledobta láncát

Szöveges ítélet

Elhunyt. Elszakadt a vezérműlánc 240.000 kilométernél, megállt az autópályán. Semmi előjele nem volt. De menjünk vissza az időben.

2013-ban vettem négy évesen 160.000 kilométerrel, gondolom inkább autópályán mentek vele, mert az évi 40.000 km nem könnyen jön össze másképp. Tehát reméltem, hogy általában melegen ment, egy városi autóhoz képest kevés hidegindítással. Nálam is ez volt a jellemző. Rendszeresen szervizeltem.

Mint autó, egy álom. Borzalmasan megy, 245 LE és 500 Nm, egyszerűen mindegy, hogy hegy, fal, akármi, megy. Nem sok ellenfél van az autópályán. A kerekeket még 120-ról padlógáznál is el akarta forgatni, csak a kipörgésgátló villog, de ki kell nyomni, akkor nincs gond. Kényelmes, gyönyörű, 10 pont. 4 évig nagyon elégedett voltam vele, aztán...

Aztán elszakadt a vezérműlánc, Passau mellett. Ezt másnap tudtam meg, egyszerűen leállt motorhibával az autópályán, zörgést, csörgést nem észleltem, semmi dráma, leállt és kész. Előjele nem volt. A javítás természetesen gazdaságosan nem volt megoldható. Az interneten elég sok fórumtémát lehet találni arról, hogy az N57 kódú motorokkal ez bizony megesik. Figyelem, a 20d is ilyen kódú volt akkoriban! Számomra ez elfogadhatatlan egy prémium autónál, aminél a vezérműlánc nem igényel karbantartást, vizsgálata, cseréje nem szerepel a karbantartási tervben. Viszont gazdasági totálkárt okoz, ha megtörténik.

Imádtam, de most nagyon haragszom rá.

A fenntartási költség nem a fogyasztás, hanem a szervizek ára miatt ilyen rossz, de ezt nyilván előre tudtam. Viszont ez a valóság. Aki prémiumot vesz, készüljön fel erre.

Hibalista

- Vezérműlánc elszakadt 240.000 km-nél

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 80000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Octavia RS 2.0 PD TDI 2006 Következő autója? A4 2.0 T Quattro
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)