A KUPÉ
Szöveges ítélet
Nagyon szeretem az osszkerekhajtast eros motorral ,igazabol 3 tipus merult fel ,az EVO X,911,335iX.
A keteves kocsit szinte szalonallapotban kaptam egy kozepkategorias magyar fapad araert, a BMW Niederlassung-gyari ertekesites- olyan modon adja at a kocsit,vegzi a papirmunkat ,hogy csak a legnagyobb elismeressel beszelhetek rola.Csak nehany pelda,1ev garanciat kaptam,8oldalas pdf fileban reszleteztek az osszes korabbi szerviz muveletet, teljes DEKRA bizonyitvany,+ atadas elott mivel OK nem iteltek megfelelonek lecsereltek a hatso gumikat,es a teljes elso feket-tarcsa+betet-.
A kocsi nincs meg regota nalam ,de nagyon elvezem .Gyonyoru forma ami egyszeruen nem jon at fenykepen, eloben kell latni ,a keret nelkuli ablakok ritkak a mai autokon,a belso ter rendkivul igenyes es a kezeloszervek teljesen egyertelmuek,kulon orom a 6os kezi valto .A motor 309LEos biturbo benzines kabe fele fogyasztassal mint amit a Misubishi produkalt 202 loval.A gyonyuru forma melle tarsul egy akkora csomagter amit csaladi limuzinoknal talal az ember. Nagyon bizom ,hogy legalabb olyan megbizhato lesz mint amilyen szep.
Hibalista
- -
Ide hordtam szervizbe
Szerencsere meg nem volt gond vele de az biztos ,hogy osztrak szervizbe viszem.Ott azert nem olyan nepszeru a lehu.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Outlander TURBO | Következő autója? | meg nem tudom de biztosan 300LE + |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
