A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (2005-2011)

3 320 D 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

A bugyit könnyebben letolják a csajok...

Szöveges ítélet

Szalonból gurult ki a kocsi , úgy jutottam hozzá. Egy Golf IV. után fantasztikus különbséget éreztem, ezért a vezetési élmény terén kicsit elfogult leszek. A kocsi hihetetlenül jó ! Finoman járatom , mielőtt elindulok vele, aztán bemelegítem az úton is, és aztán mehet a menet. Eszméletlen, ahogy gyorsul, vezttem már több 2.0 -es dízelt , perzse más márkát, de ez mindet lenyomja. Nagyon megy, királyak a fékei, és szinte kéri ,hogy a kanyarból padlógázzal toljam ki. Kedvenc mókám -perzse bizotnságosan- ,amikor a kipörgésgátlót deaktiválom és a kereszteződésből kifordulva 2-esben padlót nyomok neki. Na akkor teszi ki szépen a hátsóját:) Érdekes módon, ha egy-egy tuningőrült mellé beállok a lámpánál - aki az előzőnél még szlalomozott a sorok között - , akor az nem akar gyorsulni, és egyböl megszelídül:) . A gyári 16-os kereket 19-esre cseréltem, ettől még jobban néz ki a kocsi, bár a defekttűrő abroncsok hiánya idegesít:) . A kocsi visszajelez, ha kiég a fényszóród, ha ereszt a gumi, a tempomatkarral való kigyorsítás/lassítás nagyon kényelmes.Ezek engem megygőztek. Lehet ,h ez másnak nem nagy szám , de nekem az volt az első perctől kezdve. 18.000. km van benne 5 hónap alatt, de amikor reggel meglátom a kocsit, ugyanaz a csodálat tölt el, mint első percben. Formás a karosszéria, a lámpák, az egész kocsi nagyon sportos. Nem szeretem a hivalkodó autókat/embereket de ezt a kocsit még a nyugdíjasok is megbámulják. Fekete szín, enyhén lesötétített ablakok, 19-es kerék ...Sajnos másképp néznek rád az emberek , ha ebből szállsz ki,ez nagyon nagyon roh@dtul zavar, de egyben jó is ha a nőről van szó. A csajok rendesen elkérik a számomat, a piroslámpánál átmosolyognak, pedig csak ülök a kocsiban:) . Annak akinek nincs fix nője, ez a korlátlan lehetőségek eszköze, pedig egyáltalán nem egy nagyvérű gép a BMW palettáján. 9 millában állt meg a végére, úgy ,hogy nincs benne navi,gyári xenon ugyhogy én rakattam bele utólag.
A fogyasztás nagyon jó, ha normálisan megyek 7-7.5 ből kijön vegyesen. A klíma nem csökkent a teljesítményből, viszont brutál jól hűt. Elvileg 22-25 Ezer kilóméter múltán kell először olajat cserélni, de az enyém kapott 5 ezer után , a biztonság kedvéért.
Ami nagyon tetszik, az a 3 -as Coupé, pl. fehér színben. Azt a kocsit megvehetnéd 1.2 -es motorral is, mégis mindenki leejti az állát ha meglátja.Most az a gép a cél :)

FRISSÍTÉS:
Most egy éves a kocsi és futott ~35 E km-t . A fogyasztása több mint újonnan, pedig most télen megint 16-os kerekekkel járok, de nem bírom levinni 7.7 L/100km alá sehogy. Én amúgy általában 8.3-8.5 közt megyek vele.

Hibalista

- Időközben voltak a turbóval gondok. Kigyulladt egy sárga kontroll lámpa a műszerfalon és visszaesett a teljesítmény is, hideg indításnál pedig hiába járattam előtte, rángatott a motor, hiába finoman mentem volna. A szervízben 4.-5. ik próbálkozásra tudták helyrerakni -munkaidőben ücsörögtem 4 órákat a szalonban- , aztán az utolsó javítás után megint csinálta ugyanúgy egy ideig aztán abbahagyta. Ennek már fél éve, azóta hasít ugyanúgy. A szivargyújtó biztosítékot folyamatosan kiüti a GPS vagy a tel.töltő, bár ment már ki magától is a bizti, úgyhogy vettem egy tucatot egy autósboltban - a szalon ár tizedéért - és azóta magamnak cserélem. Az pedig, hogy egy 8.5 milliós alapárú kocsit kiadni, úgy, hogy nincs elől pohártartó alapból, meg tompított xenon , az felídegesíti az embert. Ha a CD játszót kicserélem akkor elhallgat a tolató radar és a bizt.öv bimm-bamm. Találjátok ki, melyik hiányzott :) . Amikor visszaraktam a gyári cd-t akkor megint szólt minden.
- Modult nem lehet hozzá venni tudtommal.

Ide hordtam szervizbe

Magisz Debrecen. Első hivatalos szervíz kb.20E km-nél , ~80E +ÁFA , ami fájt, de ha viszel olajat biztos gazdaságosabb.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Golf IV. Következő autója? BMW E93 Coupe, 330d...335i
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 2005 (2005)

További ítéletek (131 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)