A bugyit könnyebben letolják a csajok...
Szöveges ítélet
Szalonból gurult ki a kocsi , úgy jutottam hozzá. Egy Golf IV. után fantasztikus különbséget éreztem, ezért a vezetési élmény terén kicsit elfogult leszek. A kocsi hihetetlenül jó ! Finoman járatom , mielőtt elindulok vele, aztán bemelegítem az úton is, és aztán mehet a menet. Eszméletlen, ahogy gyorsul, vezttem már több 2.0 -es dízelt , perzse más márkát, de ez mindet lenyomja. Nagyon megy, királyak a fékei, és szinte kéri ,hogy a kanyarból padlógázzal toljam ki. Kedvenc mókám -perzse bizotnságosan- ,amikor a kipörgésgátlót deaktiválom és a kereszteződésből kifordulva 2-esben padlót nyomok neki. Na akkor teszi ki szépen a hátsóját:) Érdekes módon, ha egy-egy tuningőrült mellé beállok a lámpánál - aki az előzőnél még szlalomozott a sorok között - , akor az nem akar gyorsulni, és egyböl megszelídül:) . A gyári 16-os kereket 19-esre cseréltem, ettől még jobban néz ki a kocsi, bár a defekttűrő abroncsok hiánya idegesít:) . A kocsi visszajelez, ha kiég a fényszóród, ha ereszt a gumi, a tempomatkarral való kigyorsítás/lassítás nagyon kényelmes.Ezek engem megygőztek. Lehet ,h ez másnak nem nagy szám , de nekem az volt az első perctől kezdve. 18.000. km van benne 5 hónap alatt, de amikor reggel meglátom a kocsit, ugyanaz a csodálat tölt el, mint első percben. Formás a karosszéria, a lámpák, az egész kocsi nagyon sportos. Nem szeretem a hivalkodó autókat/embereket de ezt a kocsit még a nyugdíjasok is megbámulják. Fekete szín, enyhén lesötétített ablakok, 19-es kerék ...Sajnos másképp néznek rád az emberek , ha ebből szállsz ki,ez nagyon nagyon roh@dtul zavar, de egyben jó is ha a nőről van szó. A csajok rendesen elkérik a számomat, a piroslámpánál átmosolyognak, pedig csak ülök a kocsiban:) . Annak akinek nincs fix nője, ez a korlátlan lehetőségek eszköze, pedig egyáltalán nem egy nagyvérű gép a BMW palettáján. 9 millában állt meg a végére, úgy ,hogy nincs benne navi,gyári xenon ugyhogy én rakattam bele utólag.
A fogyasztás nagyon jó, ha normálisan megyek 7-7.5 ből kijön vegyesen. A klíma nem csökkent a teljesítményből, viszont brutál jól hűt. Elvileg 22-25 Ezer kilóméter múltán kell először olajat cserélni, de az enyém kapott 5 ezer után , a biztonság kedvéért.
Ami nagyon tetszik, az a 3 -as Coupé, pl. fehér színben. Azt a kocsit megvehetnéd 1.2 -es motorral is, mégis mindenki leejti az állát ha meglátja.Most az a gép a cél :)
FRISSÍTÉS:
Most egy éves a kocsi és futott ~35 E km-t . A fogyasztása több mint újonnan, pedig most télen megint 16-os kerekekkel járok, de nem bírom levinni 7.7 L/100km alá sehogy. Én amúgy általában 8.3-8.5 közt megyek vele.
Hibalista
- Időközben voltak a turbóval gondok. Kigyulladt egy sárga kontroll lámpa a műszerfalon és visszaesett a teljesítmény is, hideg indításnál pedig hiába járattam előtte, rángatott a motor, hiába finoman mentem volna. A szervízben 4.-5. ik próbálkozásra tudták helyrerakni -munkaidőben ücsörögtem 4 órákat a szalonban- , aztán az utolsó javítás után megint csinálta ugyanúgy egy ideig aztán abbahagyta. Ennek már fél éve, azóta hasít ugyanúgy. A szivargyújtó biztosítékot folyamatosan kiüti a GPS vagy a tel.töltő, bár ment már ki magától is a bizti, úgyhogy vettem egy tucatot egy autósboltban - a szalon ár tizedéért - és azóta magamnak cserélem. Az pedig, hogy egy 8.5 milliós alapárú kocsit kiadni, úgy, hogy nincs elől pohártartó alapból, meg tompított xenon , az felídegesíti az embert. Ha a CD játszót kicserélem akkor elhallgat a tolató radar és a bizt.öv bimm-bamm. Találjátok ki, melyik hiányzott :) . Amikor visszaraktam a gyári cd-t akkor megint szólt minden.
- Modult nem lehet hozzá venni tudtommal.
Ide hordtam szervizbe
Magisz Debrecen. Első hivatalos szervíz kb.20E km-nél , ~80E +ÁFA , ami fájt, de ha viszel olajat biztos gazdaságosabb.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Golf IV. | Következő autója? | BMW E93 Coupe, 330d...335i |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
