A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1998-2005)

3 320 D Touring 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sportos munkagép

Szöveges ítélet

Ez az autó nekem nem szerelem, inkább egy megbízható (munka)társ. A műszerfal konzervatív, a hatsebességes váltó néha hiányzik, a hátsó vonalvezetése a 90-es évek közepét idézi. Kb. ennyi a negatívum, és jöjjön amiért nagyon szeretem:
A teljesítmény (150 Le) elegendő, a nyomaték időben megjelenik és nem tűnik el olyan gyorsan mint egy PDTi-ből. A kényelmes utazósebessége pályán 160-170, mindezt kedvező fogyasztás és jó zajcsillapítás mellett tudja. A DSC végzi a dolgát és néha bizony jól jön a korrigálás, extrém helyzetekben elég drasztikusan blokkolja a megfelelő kereket.
A futóműről egyébként is csak felsőfokon lehet beszélni, a kanyarokban tapasztalt semleges viselkedése átlag tempónal unalmas, csúszáshatáron viszont sportülés hiányában a fizikai kondiciónk határait feszegeti. Volt már erősebb autóm és sportosabb is, de ez az autó nagyon jó középút a dinamikus életmód és a nyakkendős üzleti megjelenés közt.
Praktikus a csomagtartó utastérbe történő kiterjesztése, egy bicikli könnyen szállítható, a csomagrögzítő háló is hasznos.
Sajnos a legendásan masszív karosszériáját is sikerült a minap tesztelni: egy Hyundai kisbusz mintegy 30-40 km / óra sebességgel belémrohant egy álló kocsisor végén... A sérülések ugyan 8 napon túl gyógyulnak (megtört lökhárító, behorpadt hátsó ajtó), de az "ellenfél" mozgásképtelenné vált.
Meglepő volt számomra az 1.6 t önsúly, a hasonló korú Passat mintegy 300 kg-al könyebb.
És azért az sem elhanyagolható tény, ha odafigyelek és lemondok a sportos élményekről egy tank gázolaj 1150 km-re is elég! Volt már rá példa. :-)
A gázolaj minőségére viszont érzékeny, a bevásárlóközpontok környékén kapható olcsóbb gázolajtól egyenetlenné válik az alapjárata.

Hibalista

- 180 000 km-nél az összes ékszíj leesett a hajtótárcsa lelazulása miatt: kb. 110 000 Ft, állítólag típushiba.
- Generátor szíj feszítő mechanizmus és görgő: kb. 40 000 Ft
- Első trapéznál a hátsó szilentek cseréje gödör miatt: kb. 40 000 ft futóműállítással
- 190 000 km-nél körbe fékárcsa és fékbetétcsere: kb. 80 000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Változó

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 78000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat PDTI Következő autója? BMW vagy Honda
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E46) 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)