A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E46) (1998-2005)

3 (E46) 320Ci 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sorhatos Coupe Fever

Szöveges ítélet

2 éve vettem az autót Németországból, 136e km-rel. Sokat keresgéltem mire ebbe beleakadtam. Közel 16db 320Ci-t ellenőriztettem le alvázszám alapján a hivatalos szervízben és szinte mindegyiknél volt kilóméteróra visszatekerés!!! :D Még pár darab németországi autónál is. 170e km-rel árultak olyan coupe-t amit 4 évvel azelőtt Berlinben szervízeltek 250e km-rel! :D A valós állapot az esetek 70%-ban köszönő viszonyba sem álltak a képekkel..

2 éve van nálam ez soros hathengeres benzines 320Ci facelift. Nagyon szeretem, nekem elég a 170LE. Kézi váltós (5 gang), fogyasztása városban 10-12 liter (télen 13-14 is lehet), országúton 7 liter, autópályán 8 liter (130-140km/h). M-es futómű lévén keményebb a rúgózása, de cserébe stabilabb a kanyarokban. Azért nem veri le a vesémet menet közben a rázkódás, sőt kimondottan sportosan kényelmes.

Van fenntartási költsége az biztos, nem is mondható olcsónak. De aki ilyenre vágyik az úgyis kompromisszumot köt ezzel. Szeretem a hangja miatt és megbízhatóbb is mint a dízeles testvérei. A keretnélküli ajtóknak "fíllingje" van. :) Belül tágas, kényelmesen el lehet férni benne.


Pár ismert típushibája:

Gyújtótrafók (100e km-ként csere, lehetőleg párban vagy mind a 6 databot)
Hűtővíz tartály (a nagy nyomás miatt el tud pukkanni ha elöregedett)
Szervószivattyú (hangossá kezd válni majd megadja magát)
Benzinpumpa (nehezen indul, vagy nem indul, 200e km-ként elő szokott jönni)
Olajnyomás visszajelző (indítás után sárgán világít az olaj lámpa vagy 5mp-ig aztán elalszik)

Összességében jó autó. Az egyik legszebb E46 forma, egy igazi klasszikus. A mai napig megnézik és utánna fordulnak. Jó beleülni és vezetni, tényleg élményt ad.

Hibalista

- Minden alkatrész gyári. - Gyújtótrafók 6db - 84.000 Ft - Gyertyák 6db - 30.000 Ft - Olajcsere (Gyári olaj, levegőszűrő, olajszűrő) - 35.000 Ft - Első-hátsó féktárcsák, betétek - 80.000 Ft - Benzinpumpa - 60.000 Ft - Hűtővíz tartály - 24.000 Ft - Xenon izzók - 24.000 Ft - Ablaktörlő lapátok - 12.000 Ft

Ide hordtam szervizbe

Nagy Miklós (Nyíregyháza) - Teljesen meg vagyok vele elégedve, nagyon tudja mit csinál. Az árak sincsenek elszállva, korrekt több beállásos szervíz.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 136000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E46) 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)