Nőből is ilyet szeretnék, csak ne legyen sötét...
Szöveges ítélet
Egy álom vált valóra, mikor beleültem ebbe a csodaszép kocsiba. 5 hónaja van nálam, eddig problémamentes a kapcsolatunk.
Fekete 3-as coupe M optikával 18"-os kerekekkel, szerelem első látásra..... kivülről nem lehet belekötni, bent már kicsit más a helyzet, egyhangúan fekete, csak a króm packet dobja fel egy kicsit, de természetesem minden a helyén van elérhető könnyen kezelhető, nem zörög csörög kellemes tapintásúak az anyagok. A multikormány Isteni, nem volt hülye aki kitalálta. Kormányzás igen közvetlen ,de nagyszerű, váltó (6-os kézi) jól áttételezett precíz 170-nél alig éri el 3000-et a fordulat.
Ha valaik nagypapásan közlekedik simán 6 alá lehet szórítani a fogyastást, első 4-5000km-en én is így mentem, de miután megszoktam óhatatlanul rá-rálépek a jobboldali pedálra... :)
Helykínálat elől bőséges hátul két átlagember elfér ,de beszállni "kicsit" körülményes. Egy huzamban 1300km nem igazán megeröltető sem a sofőrnek sem a kocsinak (autópálya végig 120-170 között 6,1)
Az első diesel autóm de ha egy mód lesz rá nem veszek többet benzinest, ha eléri a 2000-es fordulatot 1-2-3 -ban bitangul húz 4-5-6-ban már nincs az a lendület, de bőven elég egy kellemesen sportos autókázáshoz.
A M-futóműnek és a széles papucsoknak köszönhetően remek az úttartása, sajna ennek köszönhetően pattog is a rossz magyar utakon. Csomagtér megfelelő mérető, de nyilván nem ikerbabakocsi tárolására méretezték.
Csak apróbb hibái vannak:
-Az átlagfogyastás mérő nem a valós értéket mutatja 5,5-áll de a valós 6-6,2 (télen sok melegítéssel)
-A Cd lejátszó nem nagyon szereti az írott Cd-t főleg ha hideg.
-A baloldali ablakot nem akarja automatán leengedi fel már igen és a gomb is eltörött.
-A gyári tompítottak gyertyaként világítottak, ezért kicseréltem xenonra megérte.
-A bal hátsó ledes lámpa bepárásodik egy pár darab ki is égett nem tudom még a javítás költségét.
-Ami nem a kocsi hibája, mocskos drága a casco.... 20e/hó de jegyzem meg az üzemanygköltségen majdnem megspórólom a Vectrához képest.
Saját tapasztalatok alapján mindenkinek csak ajánlani tudom aki kényelmetlenek találja a 2ajtóst vegyen belőle kombit, v.4 sedan-t.
Hibalista
- Eddig semmi csak a kötelező dolgok, olaj, szűrők(4db), 2szijj csere 91e-nél 55000-ért, illetve 102e-nél első féktárcsa +betét 42000-ért (szervízben az ára "kicsit drágább" nekem sikerült olcsón beszerezni Láng autóalkatrészes barátaimtól)
Ide hordtam szervizbe
Még csak a 90000-es olajcsere (ami átvétel után 91-nél volt) Egy BMW szervízben dolgozó ember, aki otthon maszekol, többen is őt ajánlották ezért mertem odavinni és a szervíz árak töredékéért dolgozik. (nevet nem írnék gondolom a főnökei nem örülnének)
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Egy BMW Bu..i barátom akivel a fékeket cseréltük. Na ez igazán olcsó volt...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 91000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 16500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | vectra 1,6i | Következő autója? | 335cd |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
