Meglátni és megszeretni, de nem egy pillanat műve volt
Szöveges ítélet
Először az Autó-Motorban, majd élőben a "Drága Bakter Úr" szalonjában láttam meg és belészerettem. 1992-ben vettem egy 316 i-t. 10 év és 200 ezer km után cseréltem le a mostani
318 i-re. Ez azért többet tud. Két liter, 143 LE és 200 Nm. Simán megy 200-t, és akkor is csak egy kis szélzaj van. Fogyasztása átlagban 7,2. Élvezetes a vezetése, kitűnő az ergonómia, jól tartanak a sportülések, felemelő érzés tekerni az M-es sportkormányt, főleg kanyargós hegyi utakon és ragyogó fénye van a xenonnak. Az opciós listáról érdemes válsztani néhány dolgot, bár ezek akár egy Astra árába is kerülhetnek. Autópályán defenziv vezetéssel, a 130-t és a KRESZ-t betartva nem nő a fogyasztás. Sietős esetben,a belső sávot uralva, a tempomatot 180 körül tartva már gyorsabban ürül a tank.A sok elektronika miatt bizonyos finomságokat csak használat közben vettem észre. Pl: DSC két fokozatban kapcsolható ki,vagy a hazakisérő fényt véletlenül vettem észre! Alapjában véve elégedett vagyok vele,a meghibásodások ellenére is. Csak az nem romlik el, amit nem használunk. Lehetne erősebb is, 6 henger több mint a 4, talán majd legközelebb.
Hibalista
- Külsőtükör elektromos kapcsoló
- Tetőablak
- Gyujtótekercs
- Főtengelyjeladó
Ide hordtam szervizbe
Rack Autó Budaőrs
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Glob (ma Rack Autó) Szfehérvár
A1 Györ
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 116000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 316 i | Következő autója? | 325 i vagy X3 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
