Kis BMW, nagy élmény!
Szöveges ítélet
Szeretem. Nagyon jól megy. És ahhoz képest szemtelenül keveset eszik. Pedig automata váltós, tehát tudom, hogy mindkett? lehetne jobb is. Csak az válasszon automatát, aki tényleg idegenkedik a sok kapcsolástól pl városban. Kéziváltóval még dinamikusabb lenne a kocsi, és ami nálam fontos: nem egy gép hoz döntéseket helyettem (néha ráadásul rosszakat). Kiváló úttartása és kanyarstabilitása van, a DSC (esp a többieknél) kifogástalanul kordában tartja az autót, ha elindul rossz irányba. Kikapcsolva pedig igazi élményautóvá válik.
Ami nem ok: nem elfogadható, h egy ilyen kocsiban nem alapból dönthet? a hátsó ülés, hanem extra. Nem hiszem el, hogy es? után az ablakoknak nyekeregnie kéne (a gumitömítés, nem a mechanika). Az automata váltó néha elkapcsol, ilyenkor remeg a kasztni, a hiba okát máig nem találják. Ismer?söm ugyanilyen kocsija (szintén aut.) nem csinálja.
A döglött xenont cserélték, garancia. A légtömegmér?t cserélték, garancia. A tet?árnyékolónál vmi kis m?anyag törött el, az egy 15e ftos kiadás volt. Ezzel együtt nem opel szinten vannak a fenntartási költségek, de nem egetver?ek.
Hibalista
- egyik xenonlámpa, légtömegmér?, naptet? árnyékoló,
Ide hordtam szervizbe
A1 autó Gy?r
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 36000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | astra | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
