Kicsi, nagyon megy, és nagyon jól fogyaszt
Szöveges ítélet
Megvettem. 320d touring 2000´ 136LE. Kipróbáltam, nyomkodtam neki, és felhívtam a tunningost. Ezelött egy 530d touringom volt, a 193LE-s. Furcsa volt a 4 henger. Hangosnak tűnt, és úgy éreztem rázza az autót. Később kiderül, hogy el van szakadva az egyik motortartó bak. Csere. Azóta jobb. A vásárlást követő órában, már padon volt a kocsi a műhelyben. Gyári 136LE kb.280Nm, ez volt a kiinduló. Leszívták az agyát, kis programozás, agy vissza, és a mért adat 161LE, és 360Nm. A nyomatékmérése nem sikerült tökéletesen, mert csúszott a kuplung. Garanciát adtak a motorra, a váltóra, és az új kuplungra, hogy a tunning miatt, ezeknek semmi bajuk nem lesz. Lehetne tovább is húzni, de akkor füstölni fog, és nem vállalnak garanciát sem. Ki az utcára, nyomogatás mosoly..
Jobb lett.. Kuplung csere, levegőszűrő csere, kartergáz szűrő csere. Ki az utcára. Nagy mosoly.. Most megy igazán. Ha csak ütöm, 7 fölé nem megy a fogyasztás. Normál használat mellett 5,9-et mértem 1062km-t mentem egy tank gázolajjal. Jó a vas. Csak BMW alkatrészeket veszek hozzá, mert nem drága. Főleg ha van egy jó forrásod.. Mosoly Kuplung tárcsa, munkahenger, kinyomócsapágy 50e ben megállt, és gyári.
Lassan jön a jóidő, mindenkinek jó száguldozást!
Szerezzetek be egy radardetektort, és vigyázzatok magatokra!
Üdv!
Hibalista
- Kuplung, motortartó bak, lengőkar szilentblokk
Ide hordtam szervizbe
Virág Úr
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 146000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 166000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 530d touring 193Le | Következő autója? | BMW 7-s seria |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
