Igyál vizet, Iván fizet
Szöveges ítélet
Először is tisztázunk valamit:
Ez az autó 1475Kg és 150Le Ohne tuning
A fent leírtak ellenére mindíg leálnak velem púposkodni a 0,8-1,0-1,2 stb. hiperszupermegaqurva max 100Le-s gépek, és én minden alkalommal örömmel nyomok egy szolíd padlót, hogy tudják hogy ki az úr a háznál.
természetesen a 320nak is van ellenfele, de ez csak akkor jelentkezik, ha valakinek legalább 2km előnyt adok........
A másik amit nem értek, hogy mért erővel kell becsukni egy újonnan 9 milkás kocsi ajtaját?
A hátsókerékhajtást nem szeretem, ezér lesz eladva, fogyasztása legendás: nem 1X mentem vele 1050km felett 1 tank gasolinnal, de az is igaz hogy ekkor 130-nál gyorsabban nem mentem.
Akad a váltó, ez nem teccik, néha felváltásoknál érezhető, pedig volt hajtóműolaj cserélve. A szervíz + szerelők hozzáálása is idegesítő: minek is cserélni a váltóban az olajat hisz´ az örökolaj....
Évente 25-30-ezer km-t megyek, de mivel hétköznap nem érek rá, ezért csak hétvégén hajtom. Aki munkára használja a bömbijét, vagy cégautó és nem ő tankol, könnyen mehetnek 50000km-nél többet is, de azok állandóan benne seggelnek.
Van egypár nagyarc a városban, akik feszítenek a kétezres benzinesekre+dieselekre azoknak egy kicsit odaverek:
a következő autó csak 6hengeres 3ezres lehet, + még egykis tuning, meg négykerékhajtás stb. de ebe a tervbe az a szolid 1,2milla regadó korlátoz amit rávertek a 3000ccm-re, de majd megoldom valahogy
a nejem már ebben is fosik hát még majd abban.....
Az együttölttött 85000km problémamentes volt, féket, olajat még egy simsonban is kell cserélni
íösszeségében egy jó autó, jó fékek, úttartás kiváló de eljárt felette az idő, most már mindenki tudja ezt a 150Le-t, sőt, a mostani gépeket elnézegetve bődületes hogy mit tudnak kihozni 2000ccm-ből.
és nem eszi az olajat mint a fosvágenek....
Hibalista
- elszakadt a váltószoknya, foltos a szövetkárpit,
- elkoszolódott a teszkós szőnyeggarnitúra 3 év után
- teli lett a hamutartó
- ja, és ablaktörlő lapátot is kellet cserélni, de néha elfogy az ablakmosó folyadék is,
Ide hordtam szervizbe
Rádöbbentem hogy a sufnituningos lakótelepi garázsokat kerülni kell pl. nem mindent csavart, patentot raknak vissza, de a szervízzel is vigyázni kell, mer a 100ezres számlánál félholtan rogytam a bőrfotelbe no meg elkezdtem dadogni egy kicsit
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
b
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 307 | Következő autója? | Audi A4 Quattro, BMW XD |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
