A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1998-2005)

3 320d 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Igyál vizet, Iván fizet

Szöveges ítélet

Először is tisztázunk valamit:
Ez az autó 1475Kg és 150Le Ohne tuning

A fent leírtak ellenére mindíg leálnak velem púposkodni a 0,8-1,0-1,2 stb. hiperszupermegaqurva max 100Le-s gépek, és én minden alkalommal örömmel nyomok egy szolíd padlót, hogy tudják hogy ki az úr a háznál.
természetesen a 320nak is van ellenfele, de ez csak akkor jelentkezik, ha valakinek legalább 2km előnyt adok........
A másik amit nem értek, hogy mért erővel kell becsukni egy újonnan 9 milkás kocsi ajtaját?
A hátsókerékhajtást nem szeretem, ezér lesz eladva, fogyasztása legendás: nem 1X mentem vele 1050km felett 1 tank gasolinnal, de az is igaz hogy ekkor 130-nál gyorsabban nem mentem.
Akad a váltó, ez nem teccik, néha felváltásoknál érezhető, pedig volt hajtóműolaj cserélve. A szervíz + szerelők hozzáálása is idegesítő: minek is cserélni a váltóban az olajat hisz´ az örökolaj....

Évente 25-30-ezer km-t megyek, de mivel hétköznap nem érek rá, ezért csak hétvégén hajtom. Aki munkára használja a bömbijét, vagy cégautó és nem ő tankol, könnyen mehetnek 50000km-nél többet is, de azok állandóan benne seggelnek.
Van egypár nagyarc a városban, akik feszítenek a kétezres benzinesekre+dieselekre azoknak egy kicsit odaverek:
a következő autó csak 6hengeres 3ezres lehet, + még egykis tuning, meg négykerékhajtás stb. de ebe a tervbe az a szolid 1,2milla regadó korlátoz amit rávertek a 3000ccm-re, de majd megoldom valahogy
a nejem már ebben is fosik hát még majd abban.....
Az együttölttött 85000km problémamentes volt, féket, olajat még egy simsonban is kell cserélni

íösszeségében egy jó autó, jó fékek, úttartás kiváló de eljárt felette az idő, most már mindenki tudja ezt a 150Le-t, sőt, a mostani gépeket elnézegetve bődületes hogy mit tudnak kihozni 2000ccm-ből.
és nem eszi az olajat mint a fosvágenek....

Hibalista

- elszakadt a váltószoknya, foltos a szövetkárpit,
- elkoszolódott a teszkós szőnyeggarnitúra 3 év után
- teli lett a hamutartó
- ja, és ablaktörlő lapátot is kellet cserélni, de néha elfogy az ablakmosó folyadék is,

Ide hordtam szervizbe

Rádöbbentem hogy a sufnituningos lakótelepi garázsokat kerülni kell pl. nem mindent csavart, patentot raknak vissza, de a szervízzel is vigyázni kell, mer a 100ezres számlánál félholtan rogytam a bőrfotelbe no meg elkezdtem dadogni egy kicsit

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

b

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 85000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 307 Következő autója? Audi A4 Quattro, BMW XD
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E46) 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)